ILS на софийското летище - актуално състояние?

Мнениеот slice » 26 Окт 2007 12:08

Аватар
slice
член на екипажа
 
Мнения: 1976
Регистриран на: 12 Дек 2003 18:49
Местоположение: София

Мнениеот tsonpen » 26 Окт 2007 12:18

Аватар
tsonpen
супер спотър
 
Мнения: 788
Регистриран на: 07 Юли 2004 11:33
Местоположение: Sofia

Мнениеот dimovlz » 26 Окт 2007 13:34

Слайс, за официално дума да не става - просто изразът "екипажът няма никаква представа" ми прозвуча малко страшничко :-)

Нищо чудно, че излитащите са били на време - ако резервния (предполагам Пловдив) е имал летателно време, минимума за излитане става много нисък. На Ту5 е 150 метра, ако резервният е на по-малко от 200км. На съвременните самолети предполагам, че доста по-малко.

Поздрави,

Димо
In Tupolev veritas
dimovlz
спотър
 
Мнения: 44
Регистриран на: 22 Окт 2007 09:40
Местоположение: София

Мнениеот Stoyan » 26 Окт 2007 16:09

Аватар
Stoyan
супер спотър
 
Мнения: 2304
Регистриран на: 01 Юни 2004 16:42
Местоположение: София

Мнениеот Svetli Georgiev » 26 Окт 2007 16:31

Аватар
Svetli Georgiev
супер спотър
 
Мнения: 1284
Регистриран на: 28 Юли 2006 13:10

Мнениеот Toni » 26 Окт 2007 20:29

Аватар
Toni
член на екипажа
 
Мнения: 6457
Регистриран на: 16 Дек 2003 14:32
Местоположение: София (SOF/LBSF)

Мнениеот BGH362 » 26 Окт 2007 20:44

BGH362
BGH362
най-спотър
 
Мнения: 212
Регистриран на: 29 Мар 2005 18:29

Мнениеот asd » 26 Окт 2007 22:31

asd
супер спотър
 
Мнения: 765
Регистриран на: 29 Мар 2006 14:09
Местоположение: Варна

Мнениеот Stoyan » 26 Окт 2007 23:25

Уредите за мерене на RVR-a не са на 50 метра един от друг, а на значително повече и слветлините на полосата нямат общо при определянето на RVR.

Метода е с пускане на лазарен лъч.

И моля ви, стига с този тъп термин "сляпо кацане"!

Едно кацане ще е сляпо, само ако пилотите наистина са слепи, в никой друг случай!
Аватар
Stoyan
супер спотър
 
Мнения: 2304
Регистриран на: 01 Юни 2004 16:42
Местоположение: София

Мнениеот ATC » 27 Окт 2007 11:03

ето актуалните минимуми за излитане и кацане


(натиснете за увеличение)
На ПИК 27 работи кат II ILS/DME
за IIIa поради ремотните работи,препядствията в района и т.н. не могат да бъдат изпълнени изискванията
за ILS/DME09 - поради съществиващи препядствия влияещи на работата на предавателите не се ползва
Аватар
ATC
супер спотър
 
Мнения: 818
Регистриран на: 14 Апр 2004 14:30
Местоположение: LBSF

Мнениеот tsonpen » 27 Окт 2007 12:02

Аватар
tsonpen
супер спотър
 
Мнения: 788
Регистриран на: 07 Юли 2004 11:33
Местоположение: Sofia

Мнениеот asd » 29 Окт 2007 15:57

asd
супер спотър
 
Мнения: 765
Регистриран на: 29 Мар 2006 14:09
Местоположение: Варна

Мнениеот dimovlz » 29 Окт 2007 16:16

In Tupolev veritas
dimovlz
спотър
 
Мнения: 44
Регистриран на: 22 Окт 2007 09:40
Местоположение: София

Мнениеот Stoyan » 29 Окт 2007 18:07

Аз продължавам да съм на мнение, че RVR се измерва с въпросните уреди, защото видимостта може да е 4000 метра, но RVR-а да е 800/1200/1200, както беше онзи ден.

Вертикалната видимост се мели с анемометри, а уредите за измерване на RVR-a не са на 50 метра един от друг!

На картата мже да се види.

Аватар
Stoyan
супер спотър
 
Мнения: 2304
Регистриран на: 01 Юни 2004 16:42
Местоположение: София

Мнениеот harrier » 29 Окт 2007 18:50

Аватар
harrier
член на екипажа
 
Мнения: 5258
Регистриран на: 16 Дек 2003 17:16

ПредишнаСледваща

Назад към Авиация + Авиационни новини

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта

cron