Malev

Re: Malev

Мнениеот Topfly » 07 Фев 2012 11:21

Topfly
супер спотър
 
Мнения: 2216
Регистриран на: 27 Окт 2010 13:02

Re: Malev

Мнениеот merlin » 07 Фев 2012 12:17

България не е Унгария ;) Унгария е плоска като тиган, а Будапеща е на по-централно място от София. Аз мисля, че България може да печели от повечето си летища. Л-ще София привлича не малък трафик от пътници от Македония и Сърбия, като липсата на силен национален превозвач с лесно разпознаваем бранд и добра мрежа дори пречи да са повече. Същата роля може да има л-ще Варна за Румъния и Пловдив за северна Гърция, но първо ни трябва адекватна инфраструктура, защото хората трябва някак да стигнат до нас.
Радвам се за Малев, за съжаление ЕС позволи парични инжекции към Алиталия, Олимпик и Аустриан, преди да бъдат раздържавени, тогава италианския комисар по транспорта си затвори очите, а трябваше и те да са история. В голяма степен OS са история, защото с течение на времето се вижда, че всичко става Луфтханза и само марката ги различава. Авиобизнесът трябва да е като всеки друг бизнес,губиш пари-фалираш-друг идва на твое място, за съжаление той е още доста протекционистки, като се почне от слотове по летища и се стигне до евтини заеми.
Аватар
merlin
супер спотър
 
Мнения: 1310
Регистриран на: 07 Фев 2008 13:28
Местоположение: LOWW

Re: Malev

Мнениеот Пароль » 07 Фев 2012 14:06

Пароль
супер спотър
 
Мнения: 1954
Регистриран на: 04 Апр 2010 20:20

Re: Malev

Мнениеот stenk » 07 Фев 2012 14:25

"Същата роля може да има л-ще Варна за Румъния и Пловдив за северна Гърция"
Засега май българите от Варна използват румънските летища , та от няколко години комшиите ни изпревариха по тая точка :D

"България е с население от 7 милиона, но като покупателна способност се равнява на 3-4 милиона души от Западна Европа."
Всъщност мисля , че се равнява на не повече от милион - милион и половина максимум души в Западна Европа.
Достатъчно е да вземем данни колко % от германците или италианците , или франзузите например пътуват зад граница , и колко % от българите.

"Пък и кафето на летище Пловдив не е 4 лв"
Ама пък на летище София има автомати за кафе дето е колко беше - левче ?
stenk
супер спотър
 
Мнения: 2391
Регистриран на: 21 Юни 2007 23:06

Re: Malev

Мнениеот akair » 07 Фев 2012 17:22

Да ме извинят модераторите, ако не съм прав, но мисля, че можем да изпишем десетки страници по повод летищата в България, но това наистина няма общо с Малев. :D
Аватар
akair
супер спотър
 
Мнения: 1204
Регистриран на: 16 Авг 2009 18:50

Re: Malev

Мнениеот Пароль » 07 Фев 2012 17:23

Пароль
супер спотър
 
Мнения: 1954
Регистриран на: 04 Апр 2010 20:20

Re: Malev

Мнениеот FlyLoco » 07 Фев 2012 18:44

FlyLoco
спотър
 
Мнения: 43
Регистриран на: 12 Авг 2011 18:17

Re: Malev

Мнениеот Topfly » 07 Фев 2012 19:11

Topfly
супер спотър
 
Мнения: 2216
Регистриран на: 27 Окт 2010 13:02

Re: Malev

Мнениеот Lozanoff » 07 Фев 2012 19:30

Lozanoff
най-спотър
 
Мнения: 363
Регистриран на: 07 Яну 2009 22:23

Re: Malev

Мнениеот Topfly » 07 Фев 2012 19:36

От вчера Таром са си удвоили полетите до Будапеща и са пуснали един полет всеки ден.
Topfly
супер спотър
 
Мнения: 2216
Регистриран на: 27 Окт 2010 13:02

Re: Malev

Мнениеот Topfly » 08 Фев 2012 10:06

Aegean Airlines to launch flights to Budapest

Despite the tough economic environment in Greece, AEGEAN continues to strengthen its international presence.

Starting from Friday, 9 March 2012, AEGEAN will offer a new direct service between Athens and the political and cultural capital of Hungary. AEGEAN will connect Athens to Budapest with 4 flights per week. The aircraft will depart every Monday, Wednesday, Friday and Sunday from Athens International Airport at 09:15 and will return from Budapest International Airport at 11:05 (local time).

Dimitris Gerogiannis, Managing Director of AEGEAN stated: “We are facing a winter season with the lowest demand during Aegean Airline’s lifetime, a sharp rise in fuel prices and uncharacteristically and unnecessarily high airport fees and taxes in Athens determined by the Greek state. We have already made adjustments to our overall planning, due to low demand, but at the same remain vigilant and respond to opportunities that are compatible with our company strategy and meet the demands of the Greek tourism product.”

The flights to Budapest will be operated with the brand new AIRBUS A320, with 168 seating capacity, in dual class configuration offering a full meal and an in-flight entertainment system with six music channels without extra charges. Business class passengers will be able to enjoy improved seat comfort, a choice of meals and Greek wines, as well espresso or cappuccino. The flight schedule is designed in a way so as to offer connections from/ to the rest of Greece.
Topfly
супер спотър
 
Мнения: 2216
Регистриран на: 27 Окт 2010 13:02

Re: Malev

Мнениеот Topfly » 08 Фев 2012 10:40

Миналата година празнуваха 65 годишнината на Малев...
Изображение
Topfly
супер спотър
 
Мнения: 2216
Регистриран на: 27 Окт 2010 13:02

Re: Malev

Мнениеот Topfly » 08 Фев 2012 12:32

Вероятно нито Делта, нито Американ Ерлайнс няма да си подновят директните полети до Будапеща...
Topfly
супер спотър
 
Мнения: 2216
Регистриран на: 27 Окт 2010 13:02

Re: Malev

Мнениеот Topfly » 08 Фев 2012 12:51

Изображение
Изображение
Изображение
[img]http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/s720x720/395181_10150585531652829_261746367828_8880854_1780647061_n.jpg[img]
Изображение
Изображение
Topfly
супер спотър
 
Мнения: 2216
Регистриран на: 27 Окт 2010 13:02

Re: Malev

Мнениеот Topfly » 08 Фев 2012 13:15

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Topfly
супер спотър
 
Мнения: 2216
Регистриран на: 27 Окт 2010 13:02

ПредишнаСледваща

Назад към Авиация + Авиационни новини

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 10 госта

cron