от harrier » 17 Мар 2009 12:47
И аз съм съгласен, че въпреки тежките условия все пак са постигнали едно известно орязване на разходи, което е похвално. Проблемът със самолетите идва от там, че тези в момента са на мокър лизинг (заедно с екпажите), различни модели с различни капацитети са, повечето харчат повече от бившите им 737-700 (макар че все още имат 4 от тях), а освен това наемът се увеличава от това, че лизингът е мокър. Незнам със сигурност, но предполагам че не са съкращавали собствените си пилоти, а те докато са на земята, са само допълнителен разход. Имиджът им пострада сериозно, но не и необратимо. Щеше да е много по-добре обаче, ако нов инвеститор се беше намерил преди GECAS да си приберат "Бобитата". Дано оцелеят!