Благодарности за поздравленията по-горе

Но все пак основната идея не е ние да се ласкаем взаимно, а по-скоро пътниците да са доволни. А това като че ли не се получи съвсем за гостите на EIR419 за DUB. Мисля че ще е интересно за неприсъствалите да разкажа накратко ситуацията.
Основният проблем идва от организацията на Eirjet. Току преди началото на сезона те заявиха 2 полета до PDV през 15 мин., в най-натоварените за летището часове в събота предиобед. Естествено тези слотове не можеха да бъдат потвърдени и им бяха предложени разумни варианти или сутрин ок. 8h или м/у 13 и 17h по техен избор. В крайна сметка не приеха и самолетите им си кацат така, както си ги бяха планирали те. С доста усилия от страна на наземните служби 1-ят от двата полета все пак успява да бъде обработен навреме или с минимални закъснения. (тук е мястото за извинения към колегите от BG Air Charter и от Penguin Travel, които са се планирали 3-4 месеца по-рано и заради ирландците полетът им до CPH закъснява поне с 30 мин. всяка събота)
Та на конкретния полет на 11MAR. Регистрацията беше започнала, когато турският екипаж започна да споменава, че се преработва. За да не се повтори случката с излетелия празен самолет започнахме да качваме пътниците буквално по 2-ма по 3-ма директно след чек-ин и паспортен контрол на борда. Когато на борда имаше ок. 120 от общо 179 pax командирът реши че няма да чака останалите, затвори вратите и запусна. За сведение всички пътници можеха да бъдат качени на борда точно час и 40 мин. след заявения (и непотвърден от летището) час за излитане от Eirjet. Как си правят нарядите в тази авиокомпания не знам - това все пак не е някакво огромно закъснение, заради което екипажът да се преработи. Останалите в залата пътници започнаха да тропат по стъклата. Можете да си представите как са се чувствали и колко трудно беше да им се обясни ситуацията. Но всичко не свърши така. Капитанът се усъмни за проблем в десния двигател и реши да свали и тези, които бяха на борда. Дали това беше просто хитър ход от негова страна не стана ясно. По-скоро да. Лошото беше, че и част от пътниците бяха чули за техническия проблем и когато бяха обратно в салона някои от тях изпаднаха в истерия и не искаха повече да се качват на този самолет. Един дори заяви че иска да се прибира с влак за Дъблин. Пълен екшън. В крайна сметка само 2-ма отказаха да летят с този самолет и заминаха с такси за София. Екипажът отиде на хотел в Тримонциум като наши източници ни съобщиха, че
кептънът е прекарал времето си за почивка в...казиното... Туристите минаха обработка за влизащи в страната ни, която на теория минути по-рано бяха напуснали и заминаха с
atzah на разходка и на хапване и пийване в Пловдив. Мисля че той се е справил чудесно, защото когато се върнаха късно вечерта мнозинството бяха с позитивна настройка, правихме си снимки и споделиха че пак ще дойдат. След като ги държа почти около час на борда, за да спази докрай часовете за почивка,
"отпочиналият" екипаж запусна и половин час след полунощ Airbus-ът излетя за DUB.
Исках да е по-кратко. Sorry, ако се е получило отегчително. А ако има по-подходящо място във форума, където да си разказваме подобни случки, ще се радвам модераторите да ме насочат.
P.S. Голяма част от служителите на Летище Пловдив работят по 20+ часа в съботните дни без да подгънат крак. Чудя се дали да не прекъсваме и ние за по няколко часа и да ходим да отдъхваме на хотел

Welcome to Plovdiv International! New Terminal - New Beginning.