от vla_don » 11 Юли 2009 17:55
Bulgaria Air няма собствени бази данни, както и останалите авиокомпании. Всички ползват услугите на някоя голяма компания, например: SITA, Amadeus, Sabre, Worldspan, Galileo. Преди години Балкан ползваше само услугите на SITA и не се занимаваше с собствени разработки. След създаването на Българиа еър, тези услуги се прехвърлиха по наследство. В един момент се видя, че SITA не дава комисионни и разни хора в компанията решиха да търсят алтернативни решения. Сега са намесени всички гореспоменати компании плюс фирми на ТИМ и Lufthansa. Разходите им за продажба на един билет се увеличиха мхогократно, а резултата го виждате. Единственият човек, който сам организираше всичко, напусна, а няколкото заместника са забравили да сключат договори за някои услуги, една от които е свързана с тарифиране. Освен да имаш достъп до бази данни, трябва и някой да въвежда информация в тях.
VD