Предполагам, че през 2003та Boeing, Malev & ILFC са договорили определени условия за целия пакет от 18 самолета. Идеята на авиокомпанията най-вероятно е била 736 да замени 735, въпреки, че и 73G би го заместил чудесно. Напълно е възможно решението да е било продиктувано от комисионни и тн (даже ще се изненадам ако не е).
Иначе тогава ситуацията беше сходна - 736 беше и все още е непопулярен модел (мисля, че няма 100 произведени), само че тогава горивото беше по-евтино, икономиката беше във възход, възстановявайки се след 11 септември и компаниите не бяха толкова притиснати от нужда за ограничаване на разходите си, както сега. Освен това 2003та нямаше Уиз и лоу-кост-компаниите в Източна Европа не бяха все още чак толкова популярни, колкото са сега

Друг е въпросът, че Малев в последните десет години май никога не са били на печалба и никога не са се чувствали особено притиснати, защото правителството винаги е плащало накрая
