Lufthansa

Re: Lufthansa

Мнениеот harrier » 11 Яну 2011 20:55

Днес Lufthansa Italia прие първия си самолет в италианското свидетелство за авиационен оператор (A319 D-AKNG), който вече е във въздуха по редовен полет към Стокхолм. Досега полетите се изпълняваха от немски екипажи и самолетите бяха в САО-то на немската LH. От днес до края на август трябва да бъдат прехвърлени всички 8 машини, а през това време ще тече паралелна експлоатация - немски екипажи с немски самолети и италиански екипажи с прехвърлените в САО-то самолети.

Това е голямо събитие в историята на LH, тъй като за първи път се създава отделна авиокомпания в чужбина, която да оперира самостоятелно. :) Снимки от събитието - available upon request :P
Аватар
harrier
член на екипажа
 
Мнения: 5258
Регистриран на: 16 Дек 2003 17:16

Re: Lufthansa

Мнениеот Toni » 12 Яну 2011 01:18

100/143/310/319/320/321/733/735/73G/73H/762/AB6/CR9/DH8/E90/E95/F70/IL8/M82/S20/TU3/TU5/LZ-BTZ
Аватар
Toni
член на екипажа
 
Мнения: 6457
Регистриран на: 16 Дек 2003 14:32
Местоположение: София (SOF/LBSF)

Re: Lufthansa

Мнениеот Buch » 12 Яну 2011 11:17

Аватар
Buch
най-спотър
 
Мнения: 446
Регистриран на: 16 Яну 2009 13:48
Местоположение: София

Re: Lufthansa

Мнениеот alex_2 » 05 Май 2011 10:35

Ще летя до Лондон с Луфтханза. В Мюнхен нали няма нужда да минавам паспортна проверка, защото Англия не е в Шенген? Т.е. като кацна и директно търся гейта за Лондон? :D
alex_2
супер спотър
 
Мнения: 1381
Регистриран на: 15 Авг 2009 10:21

Re: Lufthansa

Мнениеот peterpan » 15 Май 2011 02:54

Не съм летял много със съмолети засега имам само пет презокеански полета до САЩ. Четери от тях са с Луфти първият беше с Върджин Атлантик. Незнам защо имах големи очаквания преди да летя за пръв път с Луфтханза. За съжаление съм доста разочарован. По принцип не избирам билети по цени навит съм да платя малко повече но да летя с различни птички затова и агентката ми тук като и се обадя за билет се вижда в чудо с мене. Обслужването е на ниво (екипажите са cool) но доста неща не ми харесаха. Последният ми полет беше през Октомври летях до FRA имах три дни престой там при приятели и след това до SOF. Отивам аз да се чекирам системата им се сринала правят ръчен чекин. То бе чакане не ми се иска да си спомням. Питам аз багажа ми дали ще кацне заедно с мен те ми викат нема проблеми но на гейта да съм проверил пак. Карат ни с автобусчето до стоянката гледам малко куфари на количките. Стана ми ясно че куфарите ще летят с друг полет. И така и стана. Знам че такива неща се случват ама ако искам багажа ми да се губи ще летя с АлИталия или ЕърФранс за $850 а не с Луфти за $1150. Храната също е под всякъква критика най-хубавото е бирата която сервират и трансфера през MUC. Определено последният ми полет с тях беше най добър може би защото го изпълняваха с В747-300. Беше комфортно а и като че ли храната беше по добре в сравнение с предишните ми полети с тях. Затова тази година предпочетох да пробвам United до LHR и след това Ryanair до Пловдив ( най-после ще кацна там където 6 год съм работил и там където се запалих по авиацията). Връщането е през София. Незнам имах доста големи очаквания за тях особенно след като за пръв път летях с Върджин с тях всичко беше супер ( немога да кажа същото за полета до Лондон с България Еър). А може би всичко е до гледната точка на всеки.
peterpan
кандидат спотър
 
Мнения: 4
Регистриран на: 12 Май 2011 18:19

Re: Lufthansa

Мнениеот harrier » 25 Май 2011 16:58

И така, за огромно съжаление, в края на лятното разписание Lufthansa Italia ще преустанови полети напълно. 15те летни и 12те зимни дестинации няма да бъдат поемани от Ер Доломити, а на пътниците ще бъдат предлагани само познатите връзки през немските хъб-ове. Осемте А319 (от които в момента три летят под италианско САО) ще бъдат върнати в Германия, след края на редовните полети, като два от тях ще си заминат още в началото на юли (поради което ще бъдат намалени честотите до Катания, Неапол, Париж и Прага, а Будапеща и Лисабон ще бъдат напълно прекратени).
Аватар
harrier
член на екипажа
 
Мнения: 5258
Регистриран на: 16 Дек 2003 17:16

Re: Lufthansa

Мнениеот борден » 08 Юли 2011 00:18

Аватар
борден
супер спотър
 
Мнения: 508
Регистриран на: 20 Дек 2003 22:12
Местоположение: София

Re: Lufthansa

Мнениеот pepsii » 09 Дек 2011 12:34

Само аз ли чак сега забелязвам че на страницата на Miles & More са направили страница с личната статистика : карта на полетите , типове самолети и т.н и т.н :rolleyes:
Аватар
pepsii
супер спотър
 
Мнения: 948
Регистриран на: 09 Дек 2005 14:35
Местоположение: София

Re: Lufthansa

Мнениеот Topfly » 07 Мар 2012 20:26

Lufthansa рулира в червената зона
Германската авиокомпания приключи 2011 г. със загуба от 13 млн. евро

Topfly
супер спотър
 
Мнения: 2216
Регистриран на: 27 Окт 2010 13:02

Re: Lufthansa

Мнениеот Freak » 04 Апр 2012 09:31

Имам следното питане:

Преди време купих билети с Луфти до Париж за една цена. Преди малко влязох на сайта им да си видя резервацията и цената, която е обявена за купените от мен билети е малко по-висока (40 лева). Сборът на посочените суми е равен на цената, която аз съм платил, но в резервацията се мъдри друга сума.

Това проблем ли е? Някой да е имал подобен случай?
Freak
най-спотър
 
Мнения: 289
Регистриран на: 30 Окт 2006 16:05

Re: Lufthansa

Мнениеот alex_2 » 04 Апр 2012 15:18

alex_2
супер спотър
 
Мнения: 1381
Регистриран на: 15 Авг 2009 10:21

Re: Lufthansa

Мнениеот Topfly » 16 Апр 2012 18:38

Изображение
Topfly
супер спотър
 
Мнения: 2216
Регистриран на: 27 Окт 2010 13:02

Re: Lufthansa

Мнениеот niki_m » 03 Май 2012 11:42

Lufthansa ще съкрати 3500 служителиПо този начин германската авиокомпания се опитва да намали административните си разходи с 25%

Германската авиокомпания Lufthansa ще съкрати 3500 служители. По този начин тя ще намали административните си разходи с 25%, отбелязват световните агенции. Оптимизацията ще обхване административните отдели на авиокомпанията в цял свят и ще се проведе през следващите няколко години. В момента за Lufthansa работят общо 117 хил. души по цял свят.

Цел: Подобряване на резултатите

Новината се появи ден, след като стана ясно, че компанията е успяла да свие загубите си за първото тримесечие до 379 млн. евро. За същия период година по-рано те са възлизали на 507 млн. евро. Приходите на авиопревозвача за първите три месеца все пак се увеличиха с 5.6% до 6.6 млрд. евро.

Трябва да се предприемат сериозни съкращения на разходите, за да може Lufthansa да се върне към печалба, смята изпълнителният директор Кристоф Франц, който пое управлението на компанията в началото на миналата година.

Той обещава да подобри резултатите на Lufthansa с 1.5 млрд. евро до края на 2014 г. на фона на свиващите се маржини заради цените на горивата и сериозната конкуренция сред нискотарифните превозвачи, а така също и авиокомпаниите от Близкия Изток.

Една от стъпките в тази посока беше продажбата на авиокомпания BMI, която беше едно от губещите поделения на Lufthansa. Сделката беше приключена в края на април. IAG - собственик на Bristish Airways и Iberia, плати за BMI 276 млн. долара.

Пречките: Такси, данъци, цена на горивото

От Lufthansa се оплакват от високите данъци и такси, които са принудени да плащат. Сред тях са например трафик-таксата в Германия и Австрия и разходите свързани с търговията с въглеродни емисии в Германия.

"Различните видове по-високи такси са сериозна пречка пред нашите тримесечни резултати", коментира Франц. "Не можем да чакаме докато политиците също видят щетите, които нанасят едностранно наложените такси на авиацията и на репутацията на Европа като място за правене на бизнес", допълва той.

Редица авиокомпании се обявиха против въглеродните такси, които според тях ще им струват милиарди евро и ще доведат до съкращаване на хиляди работни места. Схемата за търговия с въглеродни емисии важи и за авиоиндустрията от началото на годината, с което всички авиокомпании, които извършват полети от и до летища в Европейския съюз са длъжни да плащат за въглеродните си емисии.

Друг проблем пред авиобизнеса са цените на горивата. От Lufthansa казват, че разходите им за гориво са се увеличили с 304 млн. евро през последната година.

http://www.capital.bg/biznes/kompanii/2 ... slujiteli/?
Аватар
niki_m
супер спотър
 
Мнения: 1770
Регистриран на: 22 Апр 2010 23:08
Местоположение: Burgas

Re: Lufthansa

Мнениеот akair » 03 Май 2012 20:54

И първият 747-800 е вече в Германия. На снимките изглеждаше като да има промяна в бизнес класата и в иконъми. Самолетът още си няма име... :D
Аватар
akair
супер спотър
 
Мнения: 1204
Регистриран на: 16 Авг 2009 18:50

Re: Lufthansa

Мнениеот niki_m » 31 Май 2012 14:46

Lufthansa може да създаде ново поделение за нискотарифни полети
Работното му име е Direct4U, като планът е към него да бъдат пренасочени около 90 от самолетите на компанията


Германската авиокомпания Lufthansa може да създаде ново поделение за нискотарифни полети в опит да се справи със загубите си по европейските маршрути, съобщи Bloomberg. Работното му име е Direct4U, като планът е към него да бъдат пренасочени около 90 от самолетите на компанията. Полетите ще бъдат по маршрути, които към момента не са покрити от другия нискотарифен превозвач на групата Germanwings.

Целта на Lufthansa е да печели от пътуванията на още по-кратки разстояния, при които не се предлага храна на пътниците. Междувременно и от Air France обявиха, че планират да спрат маршрутите, от които губят пари. British Airways също се опита да подобри финансовите си приходи от пазара в Испания, като създаде Iberia Express.

"Кратките пътувания нямаха голям принос дори и при добрите времена, а високите цени на горивата заостриха вниманието на авиокомпаниите в тази посока", коментира Джералд Ко, анализатор в Espirito Santo. Според прогнозата на Международната асоциация по въздушен транспорт приходите на авиокомпаниите ще се свият с 3 млрд. долара през 2012 г. заради поскъпването на горивата. През предходната година приходите им възлизаха на 7.9 млрд. долара.

Според Майкъл О’Лийри, изпълнителeн директор на Ryanair Holdings – най-големия нискотарифен превозвач в Европа, големите авиокомпании не са подготвени да оперират като нискотарифни и сегашните им експерименти ще се провалят, както се е случвало и преди за последните 15 години. От ирландския превозвач съобщават, че и собствените им приходи се очаква да спаднат през 2012 г. На фона на забавянето на европейските икономики от компанията не могат да си позволят да увеличат таксите си достатъчно, за да компенсират значителния ръст на разходите за гориво.

http://www.capital.bg/biznes/kompanii/2 ... delenie_za
Аватар
niki_m
супер спотър
 
Мнения: 1770
Регистриран на: 22 Апр 2010 23:08
Местоположение: Burgas

ПредишнаСледваща

Назад към Авиация + Авиационни новини

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 14 госта