Разбира се, че имат, виж ако им позволят да летят с един, може и това да опитат, но в САЩ някоя ултранискотарифна компания не го е пробвала още

, за да го копират и те.
850€ може да са много за южна Испания и южна Италия, но ако си базиран на Стандстед не виждам как ще ти стигнат ако не летиш нонстоп.
ПП: Разбира се, че говорех за нето заплата, в европейското право има различни начини да си намалиш процента на данъците, които плащаш. Например в Германия, най-лесно е да имаш деца и да си оженен, в противен случай като ерген се взима почти половината от заплатата ти, виж като студент има случаи, в които не се плащат данъци.
Специално FR се бяха "скарали" с някоя държава, че иска пилотите им да си плащат данъците върху приходите, според това къде са базирани, а не в Ирландия, НО изявлението им беше нещо от сорта "Нашите самолети са регистрирани в Иралндия, на ирландска компания и според законите се водят ирландска територия затова нашите служители си плащат данъците там" (мисля, че ставаше дума за Франция, но може и да греша). Не съм запознат с такъв вид право, но излиза, че тези 850 евро нето са малко за такава отговорна работа, ясно е, че от бонуси и командировъчни всичко доста варира.