Какво става с останалите български летища

Re: Какво става с останалите български летища

Мнениеот Q23 » 20 Апр 2009 18:19

Е много ми е гот!
А на вас?
Аватар
Q23
най-спотър
 
Мнения: 252
Регистриран на: 03 Ное 2007 13:09
Местоположение: София, Internet

Re: Какво става с останалите български летища

Мнениеот Емо » 20 Апр 2009 18:22

Аватар
Емо
супер спотър
 
Мнения: 1221
Регистриран на: 14 Яну 2006 01:06
Местоположение: MUC

Re: Какво става с останалите български летища

Мнениеот merlin » 20 Апр 2009 19:08

Виж Литекс с кой е играл в последните години в УЕФА и ще знаеш, кой е използвал летището :wink: .
За мен няй-правилният път е да се развива GA на летищата, другото е фантазия от моя страна за пътническите полети, виж карго полети е друго, но трябва да се строят предприятия, а не молове...
Аватар
merlin
супер спотър
 
Мнения: 1310
Регистриран на: 07 Фев 2008 13:28
Местоположение: LOWW

Re: Какво става с останалите български летища

Мнениеот Емо » 20 Апр 2009 19:25

Аватар
Емо
супер спотър
 
Мнения: 1221
Регистриран на: 14 Яну 2006 01:06
Местоположение: MUC

Re: Какво става с останалите български летища

Мнениеот merlin » 22 Апр 2009 23:14

Аватар
merlin
супер спотър
 
Мнения: 1310
Регистриран на: 07 Фев 2008 13:28
Местоположение: LOWW

Спряха концесията на летището в Горна Оряховица

Мнениеот Q23 » 27 Апр 2009 23:34

http://money.ibox.bg/news/id_634103510

Министърът на транспорта издаде заповед, с която преустанови подготвителните действия за предоставяне горнооряховското летище на концесия, коментира "Янтра днес".

Направени анализи показват, че в него е нужно да се инвестират минимум 16 млн. евро, други 1 млн. евро трябва да вложи Държавното предприятие "Ръководство на въздушното движение", за да осигури оборудване за точния подход за кацане.

Анализите показват, че на този етап не може да се очакват инвеститори, които да вложат толкова ресурси. Това каза при посещението си в Г. Оряховица заместник-министърът на транспорта Красимира Мартинова.

Като концепция визията за едно добре развито летище в Г. Оряховица е много обещаваща, от гледна точка на стратегията то има потенциал. Нужно е обаче цялостно възстановяване на пистата, на сградата.

С оглед да бъде реализирано едно концесиониране, през 2007 г. Министерството на отбраната прехвърли собствеността на терена на Министерството на транспорта.

Направени бяха необходимите обществени поръчки, консултант изготви финансово-икономически анализ, който да обоснове доколко е резултатно да се открие концесионер.

Проучванията показват негативни условия и не дават основание да очакваме намиране на концесионер, коментира Красимира Мартинова.
Чакаме благоприятно икономическо развитие, което ще даде бизнес прогноза на инвеститорите, че ще могат да си възвърнат вложените пари.

Надявам се да излезем от кризата до 1-2 г. и да стартираме реално концесионирането, каза още зам.-министърът.
Е много ми е гот!
А на вас?
Аватар
Q23
най-спотър
 
Мнения: 252
Регистриран на: 03 Ное 2007 13:09
Местоположение: София, Internet

Re: Спряха концесията на летището в Горна Оряховица

Мнениеот Q23 » 27 Апр 2009 23:50

Съвсем логично!
Проблемът обаче е разбран отчасти. Какво ли значат думите "Като концепция визията за едно добре развито летище в Г. Оряховица е много обещаваща, от гледна точка на стратегията то има потенциал." на фона на "Направени анализи показват, че в него е нужно да се инвестират минимум 16 млн. евро, други 1 млн. евро трябва да вложи Държавното предприятие "Ръководство на въздушното движение", за да осигури оборудване за точния подход за кацане. Анализите показват, че на този етап не може да се очакват инвеститори, които да вложат толкова ресурси." и още "Проучванията показват негативни условия и не дават основание да очакваме намиране на концесионер". Какви визии, какви стратегии. И като е направен анализ, че не става, що си играха да обявяват концесия? Ако се инвестират тези 17 млн. - какво? И ПИК от жълти павета да му турят, едно летище е необходимо заради пътниците и товарите през него, а не за визии и стратегии. Всяко бизнес "нещо" се създава по пътя на икономическата логика. Вместо да залъгват хората с общи приказки, по-добре да направят нещо за стимулитане на бизнеса в региона, а пък той, ако му е нужно и летище ще си поиска.
Не съм против съществуването и развитието на повече летища в страната, ама само да се приказват глупости и да се създават илюзии - не бива.
Е много ми е гот!
А на вас?
Аватар
Q23
най-спотър
 
Мнения: 252
Регистриран на: 03 Ное 2007 13:09
Местоположение: София, Internet

Re: Какво става с останалите български летища

Мнениеот merlin » 28 Апр 2009 03:03

Това което си постнал от пресцентъра на МТ, са си много приказки и в крайна сметка нищо конктретно казано, за съжаление не само при летищата е така...те не могат една магистрала да завършат, ти очакваш да са мениджъри на летища.
Особено Горна е с добро място за карго и преди години използвано от Идеал-Стандарт за това, но само виж мераците за летища във Видин, Горна, Русе, Стара Загора, някъде около Банско и това са мераци за пътнически превози!!! Въобще докато една нискотарифна изяви желание за вътрешни превози, трябва да сме колкото Италия икономически добре (колкото Северна Италия, не южна, че там за 30 години отишли 60% от средствата на ЕБПР и предприятия още няма :mrgreen: ).
Харесвам какво правят от Албена АД (без да съм запознат детайлно), тихомълком градят бази за GA, което е най-реалното и не пъчат гърди, а когато станем като Германците :lol: ще му мислим за хъбове, карго, пътнически и тем подобни нереалистични за нашия народ мечти.
Аватар
merlin
супер спотър
 
Мнения: 1310
Регистриран на: 07 Фев 2008 13:28
Местоположение: LOWW

Re: Какво става с останалите български летища

Мнениеот VS11 » 28 Апр 2009 06:39

Тези летища в Русе, Горна и т.н. според мен могат да бъдат обслужвани от една или повече авиолинии използващи малки самолети като Сесна 402. За пример ще дам една компания - Cape Air, която успешно облужва няколко района, всеки наподобяващ България. Аз лично виждам успешни полети както в страната така и до Букурещ, Атина, Истамбул, Одеса. Разбира се, отделен въпрос е какви нива на трафик са нужни да е рентабилно едно летище, но от някъде трябва да се почне.

http://www.airliners.net/photo/Cape-Air ... id=0856917

http://www.airliners.net/photo/Cape-Air ... id=0850986

http://www.capeair.com
Аватар
VS11
супер спотър
 
Мнения: 726
Регистриран на: 02 Юли 2004 06:27
Местоположение: Varna, BG/Boston, MA, USA

Re: Какво става с останалите български летища

Мнениеот Емо » 28 Апр 2009 11:27

Аватар
Емо
супер спотър
 
Мнения: 1221
Регистриран на: 14 Яну 2006 01:06
Местоположение: MUC

Re: Какво става с останалите български летища

Мнениеот VS11 » 28 Апр 2009 14:55

Аватар
VS11
супер спотър
 
Мнения: 726
Регистриран на: 02 Юли 2004 06:27
Местоположение: Varna, BG/Boston, MA, USA

Re: Какво става с останалите български летища

Мнениеот Емо » 28 Апр 2009 15:13

Аватар
Емо
супер спотър
 
Мнения: 1221
Регистриран на: 14 Яну 2006 01:06
Местоположение: MUC

Re: Какво става с останалите български летища

Мнениеот asd » 04 Май 2009 01:09

asd
супер спотър
 
Мнения: 765
Регистриран на: 29 Мар 2006 14:09
Местоположение: Варна

Re: Какво става с останалите български летища

Мнениеот merlin » 07 Май 2009 18:18

Някой има ли информация за летище Божурище?
"Нашите хора" ще го правят ли Мол и бизнессграда или не?
Аватар
merlin
супер спотър
 
Мнения: 1310
Регистриран на: 07 Фев 2008 13:28
Местоположение: LOWW

Re: Какво става с останалите български летища

Мнениеот makler » 11 Юни 2009 12:01

Аватар
makler
супер спотър
 
Мнения: 1134
Регистриран на: 20 Фев 2006 00:01

ПредишнаСледваща

Назад към Авиация + Авиационни новини

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 14 госта