Как се става пилот

..

Мнениеот vorkosigan » 07 Ное 2008 18:53

Да това е добра пътека, но точно заради сроковете на теоретичната подготовка, /А и тези ОРАЛНИ изпити са факт и са неприети тук / ще се наложи да отнесеш една конверсия поне за около 6 месеца в Европа, придружени с доста тежки изпити по 14 дисциплини, за да вземеш JAR.. Никой няма да приеме FAA лиценз без формалности..

А и приятелю. 90% от професионализма в съвременния търговски флот е свързана не точно със пилотиране а с процедури..
П.П.
Индийците започнаха да гледат към Европа, заради леко поскъпналия долар
Някои хора секат дърва защото само така виждат резултата от труда си веднага...
вижте тук... www.airsofia-fto.com
Аватар
vorkosigan
по-спотър
 
Мнения: 107
Регистриран на: 21 Дек 2006 00:52
Местоположение: Плевен

Мнениеот airtop » 08 Ное 2008 12:05

airtop
спотър
 
Мнения: 51
Регистриран на: 25 Окт 2008 18:50

..

Мнениеот vorkosigan » 08 Ное 2008 13:27

Някои хора секат дърва защото само така виждат резултата от труда си веднага...
вижте тук... www.airsofia-fto.com
Аватар
vorkosigan
по-спотър
 
Мнения: 107
Регистриран на: 21 Дек 2006 00:52
Местоположение: Плевен

Мнениеот dobr0mir » 08 Ное 2008 13:36

Аватар
dobr0mir
по-спотър
 
Мнения: 182
Регистриран на: 29 Мар 2008 03:33
Местоположение: E.U.

Мнениеот airtop » 08 Ное 2008 15:26

airtop
спотър
 
Мнения: 51
Регистриран на: 25 Окт 2008 18:50

...

Мнениеот vorkosigan » 08 Ное 2008 15:51

Някои хора секат дърва защото само така виждат резултата от труда си веднага...
вижте тук... www.airsofia-fto.com
Аватар
vorkosigan
по-спотър
 
Мнения: 107
Регистриран на: 21 Дек 2006 00:52
Местоположение: Плевен

Мнениеот airtop » 08 Ное 2008 19:51

Естествено че няма да ме вземат на работа в САЩ, защото имам само 250 часа. Това се опитвам да кажа и в предния си пост, но.... Няма да изпадам в нападки, макар че са ми на езика.
Ще работя в България, както и твоите клиенти със златните си европейски лицензи. Само дето аз имам шанс да започна по-рано от тях защото съм спестил поне една година летене в БГ плюс много пари и съм понаучил повече от тях. В края на краищата това е най-важното! Нямам родословие или познати, затова и ми се налага да обикалям света вместо да си седя тук и да си чакам гарантираното място.
Аз ще се похваля когато си намеря мечтаното място в България пък и ще почерпя. Няма да съм първият, нито пък последния минал по този път. Но човек, намерил си работа в европейска компания само с JAA и 200 часа определено ще е прецедент. ДАНО!
airtop
спотър
 
Мнения: 51
Регистриран на: 25 Окт 2008 18:50

..

Мнениеот vorkosigan » 08 Ное 2008 20:15

Тук май се сблъсквам с някакъв хлапашки инат на човек, който е свикнал да учи от практиката /от разказчета/, без да е отворил книгите /Нали така ви учеха в Щатите ? ;);) /
Интересно... Изглежда всички американци трябва да минат през Българска компания за да започнат работа в САЩ. /Поне доста американци някъде трябва да са направили разликата до необходимите часове./

Същото е сигурно и в Европа..
Някой ми РАЗКАЗА ;) , че има по около сто молби във всяка БГ фирма на чужденци ,които искат да трупат стаж /да направят повече от 250 /, но фирмите - НЕ АМА НЕ , ние искаме само Българчета от САЩ, щото са ДЪ БЕСТ и много са чели, и са .... , дори за Европа и JAR са чели, че после и автоматично ще признаем и ще ги направим JARовци...

Ако си прав - вярвай ми - всички щяха да учат в Америка - защо ли в Европа не им се струва толкова скъпо.
Между другото - дори и в Азия няма да те вземат с Американски лиценз ..
Аз обаче чакам да видя какво ще направиш тук.. :lol: :D
Защото се занимаваме в последните постове само с твоите предположения и желания, а не с факти..
Пожелавам ти успех..
Оставам с най-добри чувства... :)
Някои хора секат дърва защото само така виждат резултата от труда си веднага...
вижте тук... www.airsofia-fto.com
Аватар
vorkosigan
по-спотър
 
Мнения: 107
Регистриран на: 21 Дек 2006 00:52
Местоположение: Плевен

Мнениеот harrier » 08 Ное 2008 20:43

Айде стига глупости, бе, големи хора сте. Естествено, че няма еднозначно най-добър вариант за това човек да стане пилот!
Аватар
harrier
член на екипажа
 
Мнения: 5258
Регистриран на: 16 Дек 2003 17:16

Мнениеот vorkosigan » 08 Ное 2008 21:04

;)
Някои хора секат дърва защото само така виждат резултата от труда си веднага...
вижте тук... www.airsofia-fto.com
Аватар
vorkosigan
по-спотър
 
Мнения: 107
Регистриран на: 21 Дек 2006 00:52
Местоположение: Плевен

Мнениеот airtop » 08 Ное 2008 21:40

Очевидно има само един начин - Air Sofia FTO!
Книги съм чел много, а и продължавам. Имам висше авиационно образование и работя в авиацията вече не малко години. Освен това се набутах и с курса АТПЛ в колежа. Курсовете в САЩ май не се зачитат (те там още на парни двигатели я карат и теория им не требе, друго си е у назе, ние сме я измислили авиацията, знаем ги нещата по-добре). Инат имам (но не хлапашки, пораснах малко напоследък), а ти интереси. Разликата е огромна!
Тежко и горко на вързалите се на твоите писания. Защото ти или не знаеш как наистина стоят нещата или не искаш другите да ги знаят! И в двата случая губят тези които искат да постигнат нещо. Заради такива хора авиацията ни е на този хал!
По добре да се занимаваме с "предположенията" и "желанията" на някого отколкото с тенденциозните ти твърдения, базирани основно на рекламни намерения за дезинформация. Може би има и балъци, които да ти вярват, но не са много, да се надяваме!

Простата истина - ако някой иска да стане пилот БЪРЗО, ЕВТИНО и КАЧЕСТВЕНО - САЩ (по принцип ненавиждам държавата и "културата" им, но в авиацията просто са най-развити и са ДЪ БЕСТ). Отиваш, изкарваш курса, конвертираш го и започваш. После ще му мислиш за JAR-ове, МАР-ове и прочие, както ще му мислят и всички пилоти в България, когато ГВА накрая ги въведе. Не съм видял някой от тях да се е притеснил много-много. А със спестените пари може да ходиш и по почивки докато колегите ти обучаеми в БГ си пускат поредния полетен план за "великото" кацане на София. Когато те си пипнат заветния лиценз ти може и да имаш 1000 часа в компанията. А може и да нямаш ако нещата зависеха от ... знаеш кого. В авиацията има т.н. seniority, което означава, че колкото по-рано започнеш в една компания и повече стаж имаш, толкова по добри шансове за растеж имаш. Другото са празни прикази за типове лицензи, конвертирания, признавания, въвеждания, регулации и т.н., използвани нечестно от някои. ТОЧКА!

Между другото нямаш ли си пилоти за обучение та си се заврял в този форум да губиш своето и времето на другите. Бях с добри чувства, но вече не съм :wink:

П.П. "ДЪ БЕСТ" сме си, но вие с нищо не сте ни помогнали да станем такива. Колко ли момчета са се отказали от мечтите си заради..... :evil:
Последна промяна airtop на 08 Ное 2008 22:44, променена общо 1 път
airtop
спотър
 
Мнения: 51
Регистриран на: 25 Окт 2008 18:50

Мнениеот vorkosigan » 08 Ное 2008 22:41

Някои хора секат дърва защото само така виждат резултата от труда си веднага...
вижте тук... www.airsofia-fto.com
Аватар
vorkosigan
по-спотър
 
Мнения: 107
Регистриран на: 21 Дек 2006 00:52
Местоположение: Плевен

Мнениеот burner84 » 16 Ное 2008 23:30

Момчета,вие сте пилоти не циганки.Не се дръжте като такива и бъдете мъже. Колкото до спора ви смятам, че плюсове има и едното и другото.България е добро място за обучение на ГВА не е на европейско ниво все още.Работи се по въпроса.Обучението в САЩ не е за изхвърляне.Който търси работа-намира. Не споменавате нищо за обучението в Канада? Няма да говоря за себе си,просте се чудех някой има ли опит там?
burner84
кандидат спотър
 
Мнения: 7
Регистриран на: 20 Авг 2008 13:32
Местоположение: Sofia,Bulgaria

CFI

Мнениеот 462TC » 29 Ное 2008 11:29

462TC
спотър
 
Мнения: 24
Регистриран на: 08 Ное 2007 16:08

Мнениеот vorkosigan » 30 Ное 2008 00:58

Някои хора секат дърва защото само така виждат резултата от труда си веднага...
вижте тук... www.airsofia-fto.com
Аватар
vorkosigan
по-спотър
 
Мнения: 107
Регистриран на: 21 Дек 2006 00:52
Местоположение: Плевен

ПредишнаСледваща

Назад към Обучение и образование

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта