Очевидно има само един начин - Air Sofia FTO!
Книги съм чел много, а и продължавам. Имам висше авиационно образование и работя в авиацията вече не малко години. Освен това се набутах и с курса АТПЛ в колежа. Курсовете в САЩ май не се зачитат (те там още на парни двигатели я карат и теория им не требе, друго си е у назе, ние сме я измислили авиацията, знаем ги нещата по-добре). Инат имам (но не хлапашки, пораснах малко напоследък), а ти интереси. Разликата е огромна!
Тежко и горко на вързалите се на твоите писания. Защото ти или не знаеш как наистина стоят нещата или не искаш другите да ги знаят! И в двата случая губят тези които искат да постигнат нещо. Заради такива хора авиацията ни е на този хал!
По добре да се занимаваме с "предположенията" и "желанията" на някого отколкото с тенденциозните ти твърдения, базирани основно на рекламни намерения за дезинформация. Може би има и балъци, които да ти вярват, но не са много, да се надяваме!
Простата истина - ако някой иска да стане пилот БЪРЗО, ЕВТИНО и КАЧЕСТВЕНО - САЩ (по принцип ненавиждам държавата и "културата" им, но в авиацията просто са най-развити и са ДЪ БЕСТ). Отиваш, изкарваш курса, конвертираш го и започваш. После ще му мислиш за JAR-ове, МАР-ове и прочие, както ще му мислят и всички пилоти в България, когато ГВА накрая ги въведе. Не съм видял някой от тях да се е притеснил много-много. А със спестените пари може да ходиш и по почивки докато колегите ти обучаеми в БГ си пускат поредния полетен план за "великото" кацане на София. Когато те си пипнат заветния лиценз ти може и да имаш 1000 часа в компанията. А може и да нямаш ако нещата зависеха от ... знаеш кого. В авиацията има т.н. seniority, което означава, че колкото по-рано започнеш в една компания и повече стаж имаш, толкова по добри шансове за растеж имаш. Другото са празни прикази за типове лицензи, конвертирания, признавания, въвеждания, регулации и т.н., използвани нечестно от някои. ТОЧКА!
Между другото нямаш ли си пилоти за обучение та си се заврял в този форум да губиш своето и времето на другите. Бях с добри чувства, но вече не съм
П.П. "ДЪ БЕСТ" сме си, но вие с нищо не сте ни помогнали да станем такива. Колко ли момчета са се отказали от мечтите си заради.....
