ТЕСЛАТА на EK 1-ва предпазна клауза

Мнениеот AiBOJ » 22 Дек 2006 17:41

AiBOJ

When everything seems to be going against you, remember that the airplane takes off against the wind, not with it.

The sky is the limit!
Аватар
AiBOJ
супер спотър
 
Мнения: 1129
Регистриран на: 16 Авг 2004 01:36
Местоположение: Бургас

Мнениеот harrier » 22 Дек 2006 17:46

Аватар
harrier
член на екипажа
 
Мнения: 5258
Регистриран на: 16 Дек 2003 17:16

Мнениеот 12345 » 22 Дек 2006 22:43

12345
спотър
 
Мнения: 67
Регистриран на: 18 Дек 2005 07:51

Мнениеот Toni » 23 Дек 2006 00:12

Браво на Митко :)

Аз пък мога да ти кажа, кой точно самолет е станал причина за забраната, след проверка от швейцарските власти. Информацията е от уважаван и достоверен източник от Летище Цюрих.

Ето я молдовската машина-виновник: http://pic.bgspotters.net/?id=203
Аватар
Toni
член на екипажа
 
Мнения: 6457
Регистриран на: 16 Дек 2003 14:32
Местоположение: София (SOF/LBSF)

Мнениеот 12345 » 23 Дек 2006 10:38

12345
спотър
 
Мнения: 67
Регистриран на: 18 Дек 2005 07:51

Мнениеот Toni » 23 Дек 2006 11:21

Аватар
Toni
член на екипажа
 
Мнения: 6457
Регистриран на: 16 Дек 2003 14:32
Местоположение: София (SOF/LBSF)

Мнениеот cybern » 24 Дек 2006 23:27

Според мен въвеждането на предпазната клауза ще донесе повече ползи на авиацията ни като цяло (най - малкото ще настъпят малко рокади по ръководството) отколкото вреди. Това ограничение се знаеше поне няколко месеца преди да фо оповестят официално. Така поне авиокомпаниите ни ще имат време да влезнат малко в крак с нещата, щото и при тях има доста недостатъци.
Просто слдващите минимум 3 месеца нещата с нашите полети ще си останат както до сега, ще можем да летим по свободата в която сме и в момента , сиреч по двустранни спогодби. Всичко дет се вика си е въпрос на пазар и пари, и аз лично мисля че въвеждането на ограниченията да известна степен е продиктувано и от не дотам добри настроения в някои дърважи по случай нашето членство, та една такава мярка си е политически ход, един вид "ето ние ги приехме, но ще ги следим много строго"...Редно беше да не си отворят пазара веднага след приемането, иначе щеше да бъде доста хубаво от януари LZ да правеше редовна линия Лондон Берлин примерно, но уви, ще почакаме още малко.....
cybern
кандидат спотър
 
Мнения: 1
Регистриран на: 21 Окт 2006 19:43
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Мнениеот ATC » 25 Дек 2006 18:29

Аватар
ATC
супер спотър
 
Мнения: 818
Регистриран на: 14 Апр 2004 14:30
Местоположение: LBSF

Мнениеот Toni » 22 Фев 2007 09:58

Аватар
Toni
член на екипажа
 
Мнения: 6457
Регистриран на: 16 Дек 2003 14:32
Местоположение: София (SOF/LBSF)

Мнениеот gig » 22 Фев 2007 13:25

Александър Младенов: "... сбирка без теб е като авиошоу без Свилен Иванов!"
Аватар
gig
по-спотър
 
Мнения: 179
Регистриран на: 16 Дек 2003 13:20
Местоположение: Sofia

Консорциум от пет авиокомпании кандидатства за типов сертифи

Мнениеот gig » 22 Фев 2007 14:00

Александър Младенов: "... сбирка без теб е като авиошоу без Свилен Иванов!"
Аватар
gig
по-спотър
 
Мнения: 179
Регистриран на: 16 Дек 2003 13:20
Местоположение: Sofia

Re: Консорциум от пет авиокомпании кандидатства за типов сер

Мнениеот vorkosigan » 22 Фев 2007 18:55

Някои хора секат дърва защото само така виждат резултата от труда си веднага...
вижте тук... www.airsofia-fto.com
Аватар
vorkosigan
по-спотър
 
Мнения: 107
Регистриран на: 21 Дек 2006 00:52
Местоположение: Плевен

Re: Консорциум от пет авиокомпании кандидатства за типов сер

Мнениеот IDOL » 22 Фев 2007 19:22

Welcome to Plovdiv International! New Terminal - New Beginning.
Аватар
IDOL
най-спотър
 
Мнения: 360
Регистриран на: 16 Фев 2006 23:05
Местоположение: Пловдив

Мнениеот ATC » 23 Фев 2007 01:50

Аватар
ATC
супер спотър
 
Мнения: 818
Регистриран на: 14 Апр 2004 14:30
Местоположение: LBSF

Мнениеот M@x » 23 Фев 2007 11:55

Според заповед на Главна дирекция "Гражданска въздухоплавателна администрация"- Министерство на транспорта от вчера 5 български авиокомпании нямат право да оперират по маршрути в Европейския Съюз, Швеция, Норвегия и Исландия, съобщи BGspotters.

Това са "Ер София", "Хели Ер", "Брайт Авиейшън", "Скорпион Ер" и "Вега Еърлайнс". Мерките, взети от българските авиационни власти, влизат в сила месец преди да станат валидни и европейските изисквания за типов сертификат на самолетите Ан-12 и Ан-24/26.

На практика от забраната за полети ще останат незасегнати "Ер София", която лети основно извън Европа, и "Хели Ер", която вече продаде своите самолети Ан-12.

По-засегната от новите директиви е компанията "Скорпион Ер", която извършва товарни полети по договори с най-големите световни спедиторски фирми, се казва още в информацията на BGspotters.

:-D
http://money.ibox.bg/news/id_1120621194
Алкохолът убивал бавно, че кой пък бърза...
Аватар
M@x
по-спотър
 
Мнения: 102
Регистриран на: 16 Дек 2003 20:55
Местоположение: Бургас

ПредишнаСледваща

Назад към Авиация + Авиационни новини

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 7 госта

cron