само аз ли не разбирам какъв е проблема... да може би БГ ЕР нямат най-доброто обслужване на клиенти, но на всяка компания се случва да има проблеми (особено когато самолетите са им с такова затоварване). и кое е по-добре, да не излетиш, и да се спазват правилата за сигурност (евала на капитана!, защото е знаел какво ще му се стовари на главата, не знам каква е повредата, но ми е любопитно), или да ги игнорират и да летят със самолет с повреда (което на повечето пияни туристи сигурно би се харесалo повече)?
И с Virgin, и с Lufthansa ми се е случвало...
може би не е кеф да те зарежат на летището в анталия (или там където), но все пак едва ли БГ ЕР имат персонал там, който да уреди нещата бързо... все пак чартерите са така.. От мой опит, България Ер когато ми забавиха полет в Лондон специално ме търсиха за да ми дадат ваучер... друг път може и да не го направят, не знам какъв е стандарта
