Страница 1 от 2

Sikorsky S-92

МнениеПубликувано на: 30 Юли 2005 19:29
от Делян

МнениеПубликувано на: 30 Юли 2005 21:34
от Toni
Браво:)
Долкото разбиам, това е нова разработка. Ако имаш желание и време, можеш да ни разкажеш повече за това птиче.

МнениеПубликувано на: 31 Юли 2005 17:29
от Делян
S-92 е последният въртолет на моят човек украинец Игор Сикорски. За съжаление вече не е между нас за да види последната машина носеща името му. Тук го водят за руснак, но човека е роден в Киев и на мен ми е омръзнало да обяснявам, че той не е руснак, но явно те искат той да е руснак защото така звучи по-добре. Най-смешното е, че на влизане в сградата има един надпис обясняващ живота на Игор и разбира се пише, че е роден през 1889 в Киев, Русия!?!?! Но както и да е, що се отнася до номера на машината, той показва годината в която е започната разработка тоест 1992. Аз почнах работа през 2001 и първото нещо което видях в единият от хангарите беше първият модел на S-92, които още не беше летял. Тоест една програма отнема около 10 години за да почне да носи някакви приходи. А, специално S-92 е програма която се финансира изцяло от Сикорски и останалите партньори. Повечето други програми се финансират от правителството. Най-интерестното е че Сикорски произвежда само трансмисията и витлата на S-92. Всичко останало се доставя от Митсубиши, някакви компании от Китай и Тайван, Гамеза от Испания, Ембриер и самият двигател е на GE. Общо взето ние създаваме въртолета, различните части се произвеждат навсякъде по света за по-евтино и накрая ние го сглобяваме. Цялата процедура е много интерестна защото всички компании трябва да използват една и съща компютърна програма: CATIA.
Самият въртолет е много широк и от вътре изглежда като автобус защото има големи квадратни прозорци и профила на фюзелажа е квадратен също. Остава само да се сложат седалки 2х2 и вътре става точно като в рейс. Преди известно време канадците направиха една голяма поръчка за около $3 милиарда и сега има много работа за свършване. Въпреки, че Буш реши да вземе италианско-английската машина за да си обнови флотилията от стари S-61 и ни "спести" поръчка за около $1-2 милиарда, ние все още имаме много работа и постоянно получаваме нови поръчки. Според компанията, търсенете на големи хеликоптери ще се увеличава за в бъдеще. Началната цена на един S-92 е $15 милиона.
Българската армия също се беше позаинтересyвала от Сикорски, но не се стигна до никакви преговори и дори не се чу, че нещо ще се преговаря. До колкото разбрах от българската преса те са купили доста по-евтините европейски машини. За около $150 милиона са искали да купят 15 машини от които няколко да са за флотата, които пък са доста по-скъпи. Нямаше да бъде лошо да купят Сикорски а, и аз щях да направя няколко бизнес трипа до България! :wink:

МнениеПубликувано на: 31 Юли 2005 19:44
от slice

МнениеПубликувано на: 15 Окт 2007 19:31
от Делян

МнениеПубликувано на: 21 Фев 2008 20:32
от Делян

МнениеПубликувано на: 23 Фев 2008 22:26
от Делян

МнениеПубликувано на: 24 Фев 2008 19:21
от flying_armour
OFFTOPIC

През 1889 г., както и през следващите 20 г. Киев се е намирал в Русия.
Държавата Украйна се появява едва през 90-те г. на ХХ век.
Пък и до ден днешен около 1/3 от населението се самоопределят като руснаци.

МнениеПубликувано на: 24 Фев 2008 23:17
от jollyroger
Страницата е убиец!

МнениеПубликувано на: 25 Фев 2008 00:01
от Attila
Новият сайт наистина е много добър!!!
Деляне, канадците за какво го използват? Да не би за транспорт до нефтените платформи?

МнениеПубликувано на: 25 Фев 2008 03:57
от Делян

МнениеПубликувано на: 18 Ное 2008 14:32
от Делян
Като говориме за канадци нека тогава да съживиме темата пак! Вчера "литна" първият S-92 предназначен за тях, който всъщност е наименуван CH-148 Cyclone и е SAR (Search And Rescue). И понеже вече не могат да се копират снимки най-близкото което намерих е един външен , дори на www.sikorsky.com няма информация за сега. Интересното при този CH-148 е че е (на английски)
fully digital fly-by-wire system, anti-submarine warfare, anti-surface warfare, search and rescue, and troop and cargo transport, fully equipped for ship-based operations including automatic blade and tail fold systems and a deck to aircraft recovery assist system, glass cockpit, Forward-Looking Infrared Radar (FLIR), 360 degree search radar, passive and active acoustics systems, threat surveillance and countermeasure capabilities, and network link communications.
Това което не се пише обаче е че ние сме на загуба от тези машини поне за сега освен ако братята канадци не отпуснат още $500 милиона, но те не отпускат защото явно в Канада няма лесни фондове за източване както в ЕС например. Преди години когато този договор беше подписан до колкото си спомням канадците платиха $3.5 милиарда от бюджета си и това на времето беше много пари, но явно нещата се променят и за последните няколко години тази сума въобще не ни е стигнала което прави идеята на капитализмът (да прави профит) безмислена! :wink: :!:

МнениеПубликувано на: 19 Ное 2008 20:29
от Емо

Re: Sikorsky S-92

МнениеПубликувано на: 12 Фев 2009 15:40
от Делян

Re: Sikorsky S-92

МнениеПубликувано на: 04 Мар 2009 21:41
от Дедо