Страница 1 от 1

Румънцит

МнениеПубликувано на: 30 Апр 2004 14:38
от Kx
Румънците взимат 4 А318

TAROM са поръчали 4 А318 , доста интерсно решение като се има в предвид че нямат други Airbus-и . (имат 5 737-300, 4 737-700, 7 ATR 42-500).
Според мен решението е силно подпомогнато от политиците


МнениеПубликувано на: 30 Апр 2004 17:45
от Делян
браво на румънците

МнениеПубликувано на: 30 Апр 2004 22:03
от toni75

МнениеПубликувано на: 30 Апр 2004 22:34
от harrier

МнениеПубликувано на: 17 Окт 2004 19:07
от Делян
И Чехите .

МнениеПубликувано на: 18 Окт 2004 14:26
от Toni
Това е много интересно. Чехите от години летят с 737 и имаха планове да вземат 737NG. Това е лошо за Boeing и е поредно доказателство, че е време да се появи наследник на 737.
Винаги съм казвал, че 16см ралика в ширината на салона са много и пътниците го усещат...аз също:)

МнениеПубликувано на: 18 Окт 2004 20:42
от harrier
Абе виж сега, те чехите взимат новите машини, но това е част от плана им за разширяване, а не за замяна на новите самолети. Вярно авиопаркът им е малък, но пък е възможно когато дойде време за замяна на B737 Classics да опрат до B737NG. Малко вероятно, но нещо ме кара да смятам че и това е възможно. :?

МнениеПубликувано на: 18 Окт 2004 20:55
от Toni
Как си го представяш да се експлоатират А320 и 737NG едновременно?
Това води до бърз фалит.
От две години говорят за смяна на 737 с 737NG и сега се оказва, че са предпочели А. Като дойде време за смяна на старите Боинги, просто ще добавят още А-та

МнениеПубликувано на: 18 Окт 2004 21:05
от harrier
Има доста компании експлоатиращи два различни типа самолети от един клас. Включително през Февруари тази година, когато Air Berlin избираха самолет за нова поръчка, с която почти да удвоят авиопарка си не избраха веднага B737NG, макар че до тогава летяха само с B737-800 и B737-400.
Ами Air France, които експлоатират почти всички широкофюзелажни самолети, които се предлагат в момента (A330-200/300, A340, B747, B777[всички модели]).
Дори и Балкан експлоатираше едновременно A320, B737 и Ту-154, който макар и не от един клас, са от близки класове. И макар че при тях това бе един неразумен ход, не бе това причината компанията да фалира.
А Cathay Pasific? А JAL? А Lufthansa? Вярно, че това са много по-големи компании спрямо CSA, но при добър мениджмънт, при добре направени бизнес-планове и при двигатели от един производител защо не? Пак казвам, че аз също смятам, че CSA ще добавят още A32S когато му дойде времето, но все пак нещо ме кара да не бъда съвсем сигурен.

МнениеПубликувано на: 18 Окт 2004 22:01
от slice
имай предвид, че повечето от горепосочените компании поетапно премахват единия вид самолети.... а за балкан да не говорим.. видяхме за какво говори Тони ;)

МнениеПубликувано на: 19 Окт 2004 00:29
от harrier