Румънцит

Румънцит

Мнениеот Kx » 30 Апр 2004 14:38

Румънците взимат 4 А318

TAROM са поръчали 4 А318 , доста интерсно решение като се има в предвид че нямат други Airbus-и . (имат 5 737-300, 4 737-700, 7 ATR 42-500).
Според мен решението е силно подпомогнато от политиците

Kx
най-спотър
 
Мнения: 411
Регистриран на: 13 Апр 2004 15:45
Местоположение: Sofia

Мнениеот Делян » 30 Апр 2004 17:45

браво на румънците
Аватар
Делян
супер спотър
 
Мнения: 4713
Регистриран на: 07 Яну 2004 21:27
Местоположение: KJAX, Jacksonville, Florida, USA

Мнениеот toni75 » 30 Апр 2004 22:03

toni75
най-спотър
 
Мнения: 496
Регистриран на: 18 Дек 2003 02:24
Местоположение: Щутгарт, Германия

Мнениеот harrier » 30 Апр 2004 22:34

Аватар
harrier
член на екипажа
 
Мнения: 5258
Регистриран на: 16 Дек 2003 17:16

Мнениеот Делян » 17 Окт 2004 19:07

И Чехите .
Аватар
Делян
супер спотър
 
Мнения: 4713
Регистриран на: 07 Яну 2004 21:27
Местоположение: KJAX, Jacksonville, Florida, USA

Мнениеот Toni » 18 Окт 2004 14:26

Това е много интересно. Чехите от години летят с 737 и имаха планове да вземат 737NG. Това е лошо за Boeing и е поредно доказателство, че е време да се появи наследник на 737.
Винаги съм казвал, че 16см ралика в ширината на салона са много и пътниците го усещат...аз също:)
100/143/310/319/320/321/733/735/73G/73H/762/AB6/CR9/DH8/E90/E95/F70/IL8/M82/S20/TU3/TU5/LZ-BTZ
Аватар
Toni
член на екипажа
 
Мнения: 6457
Регистриран на: 16 Дек 2003 14:32
Местоположение: София (SOF/LBSF)

Мнениеот harrier » 18 Окт 2004 20:42

Абе виж сега, те чехите взимат новите машини, но това е част от плана им за разширяване, а не за замяна на новите самолети. Вярно авиопаркът им е малък, но пък е възможно когато дойде време за замяна на B737 Classics да опрат до B737NG. Малко вероятно, но нещо ме кара да смятам че и това е възможно. :?
Аватар
harrier
член на екипажа
 
Мнения: 5258
Регистриран на: 16 Дек 2003 17:16

Мнениеот Toni » 18 Окт 2004 20:55

Как си го представяш да се експлоатират А320 и 737NG едновременно?
Това води до бърз фалит.
От две години говорят за смяна на 737 с 737NG и сега се оказва, че са предпочели А. Като дойде време за смяна на старите Боинги, просто ще добавят още А-та
100/143/310/319/320/321/733/735/73G/73H/762/AB6/CR9/DH8/E90/E95/F70/IL8/M82/S20/TU3/TU5/LZ-BTZ
Аватар
Toni
член на екипажа
 
Мнения: 6457
Регистриран на: 16 Дек 2003 14:32
Местоположение: София (SOF/LBSF)

Мнениеот harrier » 18 Окт 2004 21:05

Има доста компании експлоатиращи два различни типа самолети от един клас. Включително през Февруари тази година, когато Air Berlin избираха самолет за нова поръчка, с която почти да удвоят авиопарка си не избраха веднага B737NG, макар че до тогава летяха само с B737-800 и B737-400.
Ами Air France, които експлоатират почти всички широкофюзелажни самолети, които се предлагат в момента (A330-200/300, A340, B747, B777[всички модели]).
Дори и Балкан експлоатираше едновременно A320, B737 и Ту-154, който макар и не от един клас, са от близки класове. И макар че при тях това бе един неразумен ход, не бе това причината компанията да фалира.
А Cathay Pasific? А JAL? А Lufthansa? Вярно, че това са много по-големи компании спрямо CSA, но при добър мениджмънт, при добре направени бизнес-планове и при двигатели от един производител защо не? Пак казвам, че аз също смятам, че CSA ще добавят още A32S когато му дойде времето, но все пак нещо ме кара да не бъда съвсем сигурен.
Аватар
harrier
член на екипажа
 
Мнения: 5258
Регистриран на: 16 Дек 2003 17:16

Мнениеот slice » 18 Окт 2004 22:01

имай предвид, че повечето от горепосочените компании поетапно премахват единия вид самолети.... а за балкан да не говорим.. видяхме за какво говори Тони ;)
Аватар
slice
член на екипажа
 
Мнения: 1976
Регистриран на: 12 Дек 2003 18:49
Местоположение: София

Мнениеот harrier » 19 Окт 2004 00:29

Аватар
harrier
член на екипажа
 
Мнения: 5258
Регистриран на: 16 Дек 2003 17:16


Назад към Авиация + Авиационни новини

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта