от harrier » 18 Окт 2004 21:05
Има доста компании експлоатиращи два различни типа самолети от един клас. Включително през Февруари тази година, когато Air Berlin избираха самолет за нова поръчка, с която почти да удвоят авиопарка си не избраха веднага B737NG, макар че до тогава летяха само с B737-800 и B737-400.
Ами Air France, които експлоатират почти всички широкофюзелажни самолети, които се предлагат в момента (A330-200/300, A340, B747, B777[всички модели]).
Дори и Балкан експлоатираше едновременно A320, B737 и Ту-154, който макар и не от един клас, са от близки класове. И макар че при тях това бе един неразумен ход, не бе това причината компанията да фалира.
А Cathay Pasific? А JAL? А Lufthansa? Вярно, че това са много по-големи компании спрямо CSA, но при добър мениджмънт, при добре направени бизнес-планове и при двигатели от един производител защо не? Пак казвам, че аз също смятам, че CSA ще добавят още A32S когато му дойде времето, но все пак нещо ме кара да не бъда съвсем сигурен.