Страница 1 от 1
Въпрос(QNH)

Публикувано на:
22 Фев 2007 22:39
от dimitar vasilev

Публикувано на:
22 Фев 2007 22:51
от gig
QNH = текущото атмосферно налягане на морското ниво (обикновено се дава в хектопаскали/милибари или mmHg, или inHg). Когато пилота настрои с врътката на висотомера даденото налягане при опирането на ЛА на пистата, висотомера ще показва височината на летището (спрямо морското ниво)
За подробности виж

Публикувано на:
22 Фев 2007 23:05
от dimitar vasilev
Благодаря.А с какво тази информация помага или улеснява пилотите

Публикувано на:
22 Фев 2007 23:24
от gig
При кацане и излитане се лети по QNH. При тази настройка висотомера показва височината над морското ниво и пилота знае на каква височина се намира (като височината на летището я знае от AIP-a). След излитане при достигане на transition altitude (преходна височина) висотомера се настройва по QNE (стандартно атмосферно налягане 1013.25 hPa) и се лети по FL (flight level или полетен ешелон). При кацане при достигане на transition level (преходен ешелон) висотомера се настройва по QNH.

Публикувано на:
22 Фев 2007 23:33
от dimitar vasilev
Е сега ми стана ясно благодаря. Лека вечер.

Публикувано на:
22 Фев 2007 23:35
от Stoyan

Публикувано на:
22 Фев 2007 23:43
от dimitar vasilev

Публикувано на:
22 Фев 2007 23:50
от gig

Публикувано на:
23 Фев 2007 00:06
от gig

Публикувано на:
23 Фев 2007 01:47
от ATC

Публикувано на:
23 Фев 2007 11:17
от gig
Малко са леките самолети оборудвани с радиовисотомер.

Публикувано на:
24 Фев 2007 00:42
от maxxim
А някой може ли да ми обясни,защо преди да сменят ATIS-a (преди около година) Transition Level беше 90 при нормално QNH (1015),а при QNH под 1000 съответно 100
А сега Transition Level е 130 при QNH 1015.
Като ,че летището е пропаднало с няколко десетки метра от тогава.

Публикувано на:
25 Фев 2007 21:56
от Stoyan

Публикувано на:
25 Фев 2007 23:04
от tedier

Публикувано на:
25 Фев 2007 23:46
от Stoyan