Страница 1 от 8

Технически въпроси

МнениеПубликувано на: 26 Дек 2006 00:01
от OGI
Отварям тази тема за всякакви технически въпроси.

Имам два по този повод:
Нормално ли е това на снимка
http://pic.bgspotters.net/?id=9419
Дали отвореното капаче е забравено от наземния екип или има някакво по-специално предназначение?

И още една питанка. Нормално ли е пълното изписването на регистрацията да е и на двете крила, както е на LZ-ATR.
Пример: http://pic.bgspotters.net/?id=9416

МнениеПубликувано на: 26 Дек 2006 00:06
от harrier
Специално за регистрацията - доколкото знам няма ясни правила къде трябва да е изписана, но е задължително да я има върху самолета. Колкото до изписването върху крилата - виждал съм всякакви варианти :wink:

Re: Технически въпроси

МнениеПубликувано на: 26 Дек 2006 11:55
от King_Rat

МнениеПубликувано на: 26 Дек 2006 12:15
от OGI

МнениеПубликувано на: 26 Дек 2006 12:30
от BGH362

МнениеПубликувано на: 26 Дек 2006 13:31
от King_Rat
Едва ли са го забравили. По-скоро се затваря автоматично при някакви условия.

МнениеПубликувано на: 26 Дек 2006 20:34
от slice

МнениеПубликувано на: 26 Дек 2006 20:55
от OGI

МнениеПубликувано на: 26 Дек 2006 20:58
от slice

МнениеПубликувано на: 26 Дек 2006 23:23
от Stoyan

МнениеПубликувано на: 27 Дек 2006 05:04
от JetSet

МнениеПубликувано на: 27 Дек 2006 16:12
от slice

МнениеПубликувано на: 27 Дек 2006 16:43
от 12345

МнениеПубликувано на: 28 Дек 2006 00:38
от OGI
Някой има ли идея каква е историята с OK-EGP на CSA?
Сутринта (около 9:30) го преместиха и го "паркираха" до новия терминал и от там.....

[img][/img]

МнениеПубликувано на: 28 Дек 2006 10:17
от Svetli Georgiev
Ами единия полет на СSA закъсня. После излетяха и двата 734 съответно в 16:16 и 16:20h.