Страница 1 от 1

EASA, типови сертификати

МнениеПубликувано на: 22 Ное 2006 09:52
от Toni

МнениеПубликувано на: 22 Ное 2006 15:03
от harrier
Белчо е номер едно. Първо Европа се смилила над самолетите ни, а после се оказало, че ГВА просто пратили документи до EASA.

МнениеПубликувано на: 23 Ное 2006 12:03
от DC-3
Аз от цялата статия на псевдожурналиста Белчо Цанев така и не разбрах дали и Ан-2 ще може да лети на територията на БГ до 2012 :?

МнениеПубликувано на: 23 Ное 2006 18:17
от slice

МнениеПубликувано на: 23 Ное 2006 20:29
от DC-3

МнениеПубликувано на: 28 Ное 2006 10:05
от Toni
Самолетите ни на проверка по жребий

Българските авиокомпании ще се пререгистрират в чужбина, ако не се договори отсрочка за руските ни машини без типов сертификат. Това заяви председателят на Асоциацията на българските авиопревозвачи Светослав Станулов по "Дарик". Според него много превозвачи са твърдо решени да летят в чуждо небе, вместо да седят на земята в България. Молдова (?!?), Сърбия и някои средноазиатски страни са предпочитани от превозвачите.
3-4 произволно избрани наши авиокомпании ще проверят експерти на Европейската агенция за безопасност (ЕАСА). Европейските спецове ще проследят дали превозвачите са въвели предписанията от предишни посещения, както и летателната годност на въздухоплавателните средства. Особено внимание ще се обърне на техническата годност на машините.
Целта е да се види дали българската авиация е започнала да преодолява критиките на Европейската комисия от последния мониторингов доклад през септември. Обект на проверка ще бъде и ГД "Гражданска въздухоплавателна администрация", която е декларирала, че е въвела предписанията.
Ивайло Велков

http://standartnews.com/bg/article.php? ... cle=169626

Re: EASA, типови сертификати

МнениеПубликувано на: 03 Ное 2009 12:04
от ADS-B
Малко стара, но важна новина, да видим някой от нашите оператори дали ще се възползва.

АN-26 Has Been Certified In Europe


(Source: Antonov ASTC; issued September 29, 2009)



On September 28, 2009, Еuropean Aviation Safety Agency (ЕАSА) issued Type Certificate to AN-26 and AN-26B freighters.

This document confirms that AN-26 and AN-26B powered by АI-24VТ engines with AV-72T propellers and RU19A-300 APU comply with requirements of parts 25, 33, 35 of the FAR and ТSO-с77 recognized by the EASA.

Following issue of the Commission Regulation of European Commission, according to which all the aircraft registered in European Union, must be certified by the EASA, and by request of AN-26 and AN-26B operators, on December 18, 2006, Antonov ASTC submitted an application to perform validation, i.e. providing approval of the initial Type Certificate to these airplanes issued by State Aviation Administration of Ukraine in 2001. The works were fulfilled with support of State Aviation Administration of Ukraine and Aviation Register of Interstate Aviation Committee.

Issue of the EASA certificate provided possibility to continue successful operation of AN-26 and AN-26B registered in the countries of European Union. At present, 17 of such airplanes are working in airlines of Latvia, Lithuania, Hungary and Poland. In the operators’ opinion, these aircraft occupy strong position in the market of ramp freighters. In particular, they are widely used for express delivery of mail and cargoes on the contracts with DHL.

Issue of the EASA Certificate is one more evidence of reliability and safety of the Antonov aircraft.

-ends-

Re: EASA, типови сертификати

МнениеПубликувано на: 04 Ное 2009 15:34
от gig
Разбира се, че ще се възползва :D
И се надявам да станат нещата по-скоро 8)

Re: EASA, типови сертификати

МнениеПубликувано на: 04 Ное 2009 18:10
от ADS-B