Странно ми е... защо още не са обявили нищо конкретно по 2 много важни въпроса- нови самолети и нови дестинации. Тези двете неща са функция на общата стратегия на новата компания, а тази стратегия би трябвало отдавна вече да е ясна (при условие, че Хемус още преди да спечелят конкурса знаеха, кой ще победи

)
По всичко изглежа, че дилемата е А319/320 или В737... като евентуално по-късно ще се търси заместник и на Джъмболиното.
Безспорно е, че настоящата флотилия на България Ер е доста далеч от понятието "комфорт в пътническата кабина" и по тази причина трябва спешна модернизация... но вместо към машини със 100-150 места ще е добре да се насочат към флотилия от 80-120 местни машини за да могат спокйно да започнат разработването на новите маршрути, да
удвоят честотите по водещите си дестинации и така да започнат да генерират и транзитен трафик...