Скоро ще се появят и тарифи Одеса-ЕС и обратно... напасването на разписанието е една малка и бавна крачка в правилната посока

Трансферът няма да спаси България Ер, но може сериозно да помогне за запълване на седалки, които в последно време летят празни.
Линии като Милано, Мадрид, Берлин, Франкфурт, Рим в момента кретат на 2-4 седмични честоти...а бяха 5-7 пъти седмично преди година-две...
Схемата се повтаря по един и същ начин вече няколко пъти:
поява на (нискотарифна) конкуренция=> отлив на пътниците, пиоритизиращи цената=> намаляване на честотата на полетите=> загуба на пътниците, приоритизиращи чесотата на полетите/разписанията.
При малко повече въображение и умения на мениджмънта може изпразнените от Уиз и Раян седалки да се напълнят с пътници към Одеса, Тел Авив, Бейрут, Ереван, Тбилиси, Аман, Баку...така че да се запазят и развият честотите на полетите. В България има все повече пътници, които плащат добри пари, за да пътуват на конкретна дата и в удобен час и без ежедневни честоти България Ер губи тези клиенти.
България Ер и в момента прави относително успешен и ефективен трансфер през София от/до Варна. То оставаше и този пазар да изпуснат...