Според мен ФБ ще продължава да съществува тъй като все още има дестинации, които нямат директна конкуренция пр. PRG, DUS, PMI, AGP, LIS, BEY. Код-шер с AB, IB, AZ, AF/KL, SU, LO, JU и OK както и т.нар Interline agreements с VS, DL, SN, UA, JJ, EK, EY и др. ги крепи някак си. Вътрешните полети също са от значение.
Според мен им трябват повече машини (1-2) за увеличаване на важни дестинации пр.
AMS - 2-и ежедневен вечерен полет какъвто са пуснали и сега но само за кратък период
MAD - 2-и ежедневен следобеден полет, който осигурява повече връзки с IB
CDG - 2-и следобен полет поне през зимния сезон когато AF не оперират полети
LGW - евентуалното възстановяване на полетите тъй като слотовете на LHR са адски скъпи
Откриване на нови дестинации пр. THR, TBS, EVN, CAI, GYD, DXB.
Появата на Райън и Уиз ще е само в положителна поза дори за БГ Ер, ще ги накара да станат по-динамични и гъвкави. Ще се наложи да станат по-иновационни ако искат да оцелеят на пазара.
Нито ЛОТ, нито Aegean/Olympic, нито AF са фалирали поне за сега след появата на Райън. Просто самите а/к си смениха стратегията и подхода.