Склонен съм да се съглася, че за Балчик всичко тръгна с едно политическо решение. За другите може да се дискутира. Отдаването на концесия на летищата във Варна и Бургас е минало през заседание на МС и има решение - Решение N 647 на МС от 10 август 2004 година, изменено с Решение N 137 от 10 март 2006 година. В стенограмата от заседанието на МС се крият мотивите, с които се е взело решение за концесия. За изменението пише в стенограмата от заседание на МС от 9 март 2006г, точка 27 на стр. 70 (справка: Информационна система за правна информация на Министерски Съвет). Решението за строеж на втори терминал на летището в София също трябва да е минало през МС. Строежът му е бил по програма ИСПА на ЕС - . И още малко интересна информация: .
Това идва да покаже 3 неща:
* информацията е налична, дори в Интернет - иска се малко търсене... За останалото има ЗАКОН ЗА ДОСТЪП ДО ОБЩЕСТВЕНА ИНФОРМАЦИЯ
* правени са анализи, преди да се премине към разширение, реконструкция и развитие на летището в София - започнали в далечната вече 1996г.
* цялата задача е отнела 10 години - до откриването на Т2 в края на 2006-та.
Което предполагам отговаря защо е имало сериозно разминаване в заложения и реалния трафик...

Не е пресата надежден източник на такава информация, а институциите

.
Напълно съм съгласен, че най-вече данъкоплатците следва да знаят какво става с парите им и в известна степен това се прави - със Закона за държавния бюджет на Република България за всяка година. Министърът на финансите имам спомен, че е длъжен да се отчита за изпълнението на бюджета пред Законодателя.
Колко инвеститори са прогонени заради тоалетните - вероятно нито един сериозен. Инвеститорите не гледат тоалетните, а числата - все пак за тях е важно за какво влагат парите си и какво ще получат в замяна, а не къде п**аят...
Такситата ще са такива, каквито клиентите им позволяват да бъдат

.
От Варна и Бургас има редовни целогодишни полети - до София. И всеки е добре дошъл да ги ползва. Също така има редовни целогодишни полети на Австрийските авиолинии до Варна. Малев също имаха, но Малев фалира. А кога ще има още полети е един относително лесен въпрос - когато има пазар...
Летищата са отдадени на концесия след спечелен търг - има информация на сайта на МТИТС. Защо се прави 3-то летище предполагам предстои да разберем...
Наистина би било добре, ако можем във форума да коментираме свободно. Още по-ценно би било, ако можем да защитаваме мненията си с доводи и факти...
