Нови превозвачи с редовни полети до София

Мнениеот LZ-EZY » 12 Ное 2008 10:27

Напълно съгласен, компаниите публикуват собствена тарифа за да видят какъв интерес има, ако той е значителен за да оправдае собствен директен полет - действа се. Така се решава и в кои дни да се лети ако полета не е всеки ден.

Примерно португалците разполагат с около 40-50 места по полетите на Луфти...
Ако ги продават на 90 % поне в 3-4 дни от седмицата ще се замислят за директен полет. Като се стигне до това замисляне се гледа има ли тенденция. Ако в продължение на три месеца примерно в понеделник и петък продават минимум 45 от 50, а във вторник средно по 15-20... Познайте в кой ден ще летят директно, а в кой ще пълнят полета на коллегите...

По принцип големите, а и малките нормални компании имат доста персонал който се занимава с тези неща. Аз съм правил стаж в такъв отдел при SAS....

Друг фактор, който играе роля е да не се вреди на мрежата.
Пример :
ЛХ вози по 50 души на ден до Берлин, но ако затоварването на полета до Дюселдорф зависи в голяма степен от пътниците, чиято крайна цел е Берлин, едва ли ще отворят Берлин за да затворят Дюселдорф...

Това са само примери...
Аватар
LZ-EZY
супер спотър
 
Мнения: 1092
Регистриран на: 21 Дек 2007 18:19

Мнениеот Делян » 13 Ное 2008 13:16

Аватар
Делян
супер спотър
 
Мнения: 4713
Регистриран на: 07 Яну 2004 21:27
Местоположение: KJAX, Jacksonville, Florida, USA

Предишна

Назад към Авиация + Авиационни новини

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 5 госта

cron