от stenk » 23 Фев 2009 00:36
Никой не оспорва нещата които си написал.
От лоу кост освен Wizz , Sky Europe също имаха до есента български сайт , но явно кризата съвсем ги ошашави и ни зарязаха в обновения си сайт.
Вярно е че сме мижав пазар , но в крайна сметка колко струва подръжката на относително прост сайт като този на една авиокомпания съотнесено към приходите и дори и в България ? Подръжката е смешно евтина. В крайна сметка това не е eBay или Amazon.com където наистина нещата са доста по-сложни.
И едва ли трябва да сравняваме сериозна авиокомпания като easyJet с БР еър.
По-скоро това показва отношение към дадена дестинация , а не е въпрос на средства.
Лично за мен дори е по-удобно да работя в англоезична среда , защото така съм свикнал от доста години , но би било добре да има и БГ опция.
Последна промяна
stenk на 23 Фев 2009 16:24, променена общо 1 път