FIR Sofia

Мнениеот Q23 » 14 Фев 2008 22:39

Е много ми е гот!
А на вас?
Аватар
Q23
най-спотър
 
Мнения: 252
Регистриран на: 03 Ное 2007 13:09
Местоположение: София, Internet

Мнениеот asd » 17 Фев 2008 22:26

asd
супер спотър
 
Мнения: 765
Регистриран на: 29 Мар 2006 14:09
Местоположение: Варна

Мнениеот VS11 » 18 Фев 2008 06:51

Аватар
VS11
супер спотър
 
Мнения: 726
Регистриран на: 02 Юли 2004 06:27
Местоположение: Varna, BG/Boston, MA, USA

Мнениеот Stoyan » 18 Фев 2008 14:33

Аватар
Stoyan
супер спотър
 
Мнения: 2304
Регистриран на: 01 Юни 2004 16:42
Местоположение: София

Мнениеот ATC » 18 Фев 2008 15:50

Аватар
ATC
супер спотър
 
Мнения: 818
Регистриран на: 14 Апр 2004 14:30
Местоположение: LBSF

Мнениеот asd » 18 Фев 2008 18:56

asd
супер спотър
 
Мнения: 765
Регистриран на: 29 Мар 2006 14:09
Местоположение: Варна

Мнениеот Q23 » 18 Фев 2008 23:44

Е много ми е гот!
А на вас?
Аватар
Q23
най-спотър
 
Мнения: 252
Регистриран на: 03 Ное 2007 13:09
Местоположение: София, Internet

Мнениеот asd » 19 Фев 2008 01:39

asd
супер спотър
 
Мнения: 765
Регистриран на: 29 Мар 2006 14:09
Местоположение: Варна

Мнениеот Joda » 22 Фев 2008 19:13

Един очевидец чул, че днес е изтекъл и т.н. преиод на "сянка", т.е. на паралелна работа на центровете в София и Варна. Взето било решение за продължаване на работата от София. България остава с един FIR. Така че...пак честито на печелившите. :-D

А по въпроса за далаверата от един център (вместо 2 или 3): най-бързия отговор на един икономист би бил "намаляване на разходи"-една радарна система, една система за глас, една система за планиране, 1 х разходи за техническа поддържа на предните и възможност за намаляване на персонала. Има и недостатъци обаче като се замисля.... :roll:
Аватар
Joda
спотър
 
Мнения: 41
Регистриран на: 03 Фев 2007 12:50
Местоположение: София

Мнениеот asd » 22 Фев 2008 21:30

asd
супер спотър
 
Мнения: 765
Регистриран на: 29 Мар 2006 14:09
Местоположение: Варна

Мнениеот Joda » 23 Фев 2008 13:48

Това, че за определено количество трафик е необходим определен (съответен) брой сектори (РП) е очевидно. Любопитно е каква е зависимостта между броя на сандъците (n) и броя на РП (m)? А дали няма “сандъци”, които са са общи-за всички РП в центъра? И ако е така, тяхния брой няма ли да е по “2 или 3, или 5”?
На теория трафика над България би могъл да се обслужва и от 5 центъра-доколкото ми е известно Варна имаше 4 сектора, запад-горен/долен и изток-горен/долен. Източните могат да се обслужват от Бургас. И на Горна и Пловдив могат да се измислят сектори и ето ги-5 броя центрове! Обаче излиза, че 5 климатизации, 5 системи за непрекъснато електрозахранване, 5 системи за радарна обработка, 5 системи за обработка на планова информация, 5 комуникационни системи и т.н. са по-евтини от х 1 система (в една сграда). И всичко това за грандиозния обем прелитащ трафик на България?! И при това положение как “българската организация” ще направи един център по-скъп от два? :roll: А защо ли румънците направиха 3 центъра от 5, а сега подготвят преминаване към един-Букурещ?
Аватар
Joda
спотър
 
Мнения: 41
Регистриран на: 03 Фев 2007 12:50
Местоположение: София

Мнениеот slice » 23 Фев 2008 15:16

правете разлика между FIR, ACC и работно място
Аватар
slice
член на екипажа
 
Мнения: 1976
Регистриран на: 12 Дек 2003 18:49
Местоположение: София

Мнениеот asd » 23 Фев 2008 17:13

asd
супер спотър
 
Мнения: 765
Регистриран на: 29 Мар 2006 14:09
Местоположение: Варна

Мнениеот Q23 » 23 Фев 2008 21:30

Последна промяна Q23 на 24 Фев 2008 21:02, променена общо 1 път
Е много ми е гот!
А на вас?
Аватар
Q23
най-спотър
 
Мнения: 252
Регистриран на: 03 Ное 2007 13:09
Местоположение: София, Internet

Мнениеот asd » 23 Фев 2008 22:04

asd
супер спотър
 
Мнения: 765
Регистриран на: 29 Мар 2006 14:09
Местоположение: Варна

ПредишнаСледваща

Назад към Авиация + Авиационни новини

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта

cron