от BOOMER » 16 Ное 2007 20:50
Не може да има политическа намеса в такива неща (държавата няма отношения към това с какви самолети оперират частните авиокомпании в авиационния сектор). От тази гледна точка, фиктивно гласувах за Боинг, макар да мисля, че пазарът на дружеството ще се свива, а няма да се разраства. Не мога да си обясня как ще се купуват самолети от превозвачи, на които най- малко маркетинга им сякаш се прави от хора, които не са си взели и средното образование, без да споменавам факта, че България еър беше образувана с 20-30 милиона данъкоплатски пари и беше продадена за ок. 9 (не си спомням точните цифри, може да греша), т.е. на загуба. Изказвания за купуване на нови самолети на фона на задълбочаващите се негативни тенденции, са меко казани илюзорни и може би имат за цел да изтръгнат сдружението от обскурната позиция, в която се намира.

It is extremely important that crews understand that a decision to reject a take off is not made because the airplane can stop. A decision to reject a take off is made because the airplane will not fly!!!