от Toni » 16 Окт 2004 22:41
Днес летях с LZ-BOM от София до Берлин.
Както обикновенно излетяхме в 0810, с около 40 мин закъснение и кацнахме на време. Самолетът беше пълен почти на 100% и мога да кажа, че средната седалка не е никак удобна:)
Интересното на днешния полет беше, че в София имаше мъгла, видиност 50-60м и за да рулираме до 09 ни трябваше помощ(FOLLOW ME).
Забелязва се, че машината е нова, но за сметка на това сините кожени седалки изглеждаха вехти и износени. Нищо не може да се сравни със сивите креслата на LZ-BOG/H....Lufthansa:)
Нещо, което ми направи впечатление е един интересен шум, които много наподобяваше на клаксон. Чуваше се през цялото време докато бяхме на земята и по време не излитане и кацане. Може да го е имало през останалото време, но да е бил заглушен от двигателите.
Кацането беше префектно, от гледна точка на пътниците: никакво друсане, газта не беше пипната от момента на влизането на гисадата до включването на реверса. Много меко долепяне (за 737), дълъг реверс, при пълни интерцептори и накрая малко спирачки. Използвахме цялата писта (3000м), но това е нормално при положение, че беше мокро и продължаваше да вали.
По време на качването загледах табелката с регистрационния номер:
Boeing 737-31S, произведен 1997....
Последна промяна
Toni на 17 Окт 2004 11:27, променена общо 1 път
100/143/310/319/320/321/733/735/73G/73H/762/AB6/CR9/DH8/E90/E95/F70/IL8/M82/S20/TU3/TU5/LZ-BTZ