http://air.bg/bg/news&id=125 :
Приоритет при регистрация за полет на пътници бизнес класа и пътници, притежаващи "Frequent Flyer Card" на България Ер
07.01.2008
Уважаеми пътници,
АК”България Ер” непрекъснато се стреми към подобряване нивото на обслужване на своите клиенти. В тази връзка имаме удоволствието да Ви уведомим за подобряването качеството на услугата по check-in на пътници за полети, излитащи от летище София. Преди всеки полет за тези от Вас, които са пътници – бизнес класа или притежатели на карта за Frequent Flyer на АК”България Ер”, ще бъде отваряно отделно специално гише за Check-in.
АК”България Ер” ще държи стриктно за предоставянето на тази услуга на летище София. Следващата ни стъпка ще бъде да контролираме коректното предоставяне на услугата във всички пунктове, до които авиокомпанията оперира. Ние ценим Вашето време и по този начин се надяваме да сведем до минимум времето за обработване на билетите Ви преди полет. Това би била една добра предпоставка за приятното протичане на самия полет.
Молим Ви за по-подробна информация да се обръщате към нашия Station Manager, който ще бъде на Ваше разположение пред гишетата за Check-in.
Nqkoi moje li da obqsni pove4e za funkciite Station Manager pred gishetata? Poneje az do sega ne sam gi zabelqzval nikade. [/b]