Страница 1 от 2
De-icing spots

Публикувано на:
08 Фев 2005 12:56
от SPEED_BIRD
Chudia se... pri taia zima na letishteto sigurno praviat de-icing... niakoi spotter da e uspial da zasneme tozi proces ?


Публикувано на:
08 Фев 2005 13:20
от slice
не, но го гледах...
прави се на стоянките преди запуск
камионетката обикаля около самолета и пръска

Публикувано на:
08 Фев 2005 14:02
от SPEED_BIRD
E, i az sum go vijdal na jivo i to dosta puti ama interesuva me tuka na letishteto kak go praviat...


Публикувано на:
08 Фев 2005 14:16
от slice
нали това казах.... товарят пътниците, затварят вратите, идва камьона, пръска обилно, тръгва си камьона, запускат и тръгват

Публикувано на:
08 Фев 2005 14:44
от SPEED_BIRD
E da ama az iskam da go vidia tova na snimka....


Публикувано на:
08 Фев 2005 15:04
от harrier
В събота с hornise бяхме на спотинг, но не правеха de-icing. Преди време бях гледал да правят de-icing на един CRJ на Lauda air на стоянката на летище София.

Публикувано на:
08 Фев 2005 19:55
от ATC
основно сега като не вали го правят рано сутрин и вечер

Публикувано на:
08 Фев 2005 20:14
от SPEED_BIRD

Публикувано на:
08 Фев 2005 22:17
от борден
Аз лично в тази процедура не намирам абсолютно нищо интересно. Къпят самолета, ебати.
Екшън е да се наблюдава как духалото (камион с двигател ВК-1, например) подсушава перона и рульожките. Е така разбираш каква мощ има в реактивния двигател!

Публикувано на:
08 Фев 2005 22:32
от SPEED_BIRD

Публикувано на:
30 Мар 2005 17:12
от EVGENY

Публикувано на:
01 Апр 2005 12:56
от EVGENY
И понеже не видях снимки (може и да съм пропуснал) от de/anti-icing
на Летище София реших да доставя малко . е процедура на de-icing
точно преди излитане на OS796 на 31.03.2005 . За целия процес бяха
изразходвани 161 литра TYPE 2 - 50/50 . Етиленгликолът не е
токсичен , но все пак е по-добре без него

:):)

Публикувано на:
01 Апр 2005 16:12
от SPEED_BIRD
Neshto ne moga da otvoria vuporsnia site. Problema samo pri men li e ?

Публикувано на:
01 Апр 2005 17:58
от A330-200
SPEED_BIRD, явно проблема е при теб, защото при мен сайта се отваря светкавично а снимките са перфектни и много изчерпателни.[/quote]

Публикувано на:
03 Апр 2005 05:20
от cedar jet
Vednaj putyvah of SOF do BEY s redovem polet na Hemus Air ot vremeto, kogato izpolzvaha TU134. Be6e zimata t-18C. V produljenie na 2 chasa ni DEICE-vaha. Prez tova vreme umrqhme ot stud. Pomnq 4e nqkoi kaza 4e dokato DEICE-vat ednata strana na samoleta, drugata pak zamruzvala. Vuzmojno li e tova?
