ДП "РВД" - подбор за "Ръководител Полети" - предишни подбори

Форум за всички аспекти на обслужването и управление на въздушното движение.

Re: ДП "РВД" - подбор за "Ръководител Полети" - предишни под

Мнениеот Spetsnaz » 05 Мар 2016 02:01

Така написано вече е 100% crystal clear.

-Английският не ми е проблем, бих казад native ниво.

- Да прав сте за това ,че при тренажор и реална ситуация има разлика от теория и упражнения,но все пак
смятам,че има смисъл от подготовка под напрежение. Строго индивидуално е , затова има тренажор, който едва ли има къде да тренирам и без това.
Аз така или иначе ще се явя и се подготвих, просто смятам,че информацията дадена на сайта и от други източници, затова как външни материали за подготовка е грешна.

Авиацията , както медицината, програмирането за мен е отговорна професия, с риск за живота на други хора и скъпи "машини" и затова прецених да попитам да обменим опит, както се казва три пъти мери, веднъж режи. За предварителните пресявки според мен е добре да има предварителни ясни изисквания ,за да не си губят времето и РВД , и кандидатите. Това имах впредвид, защото едно е Toefl,Cambridge,Ielts, английска филология, друго е технически английски , произношение, опит и комуникация, работа в англоезична държава и среда;
+ Прозрачни изпити и тестове с определени периоди и ясно насрочени като дати , медицина и ПЛАНИРАНЕ, което за мен липсва. Най-вероятно и от други фактори зависят, но все пак процесът е мъглив откъм планиране и точни дати.

- За българския и аз съм минавал курсове, на които човек вижда как основно и висше образование не са достатъчни за правилен синтаксис и правопис. Да наистина в определена държава, която е неанглоезична, е нужен местен език. Но в англоезична си е английски. Предполагах ,че дикцията играе роля , но след като послушах на живо Кула София вече не съм убеден, без да обиждам колегите там. А и при разговор с пилоти, казаха ,че много рядко се заслушват толкова. А летище София не е от натоварените според пилоти и работата е в пъти по-малко натоварена от да речем MUC, Doh , DHB &...etc;

- 100% вярно, питането ми беше за очен. За другото сърце-шумове и.т.н със сигурност да чукна на дърво нямам, тъй като съм работил в авиацията и минавах 6 месечни тестове и тестове при предприсъединяване и при започване отново.

- Да администрацията едва ли може.
Но пък при по-зорко вглеждане роднинските връзки в администрацията и оперативния персонал едва ли са случайно стечение на гениално разклонени фамилии с познания.
Имах впредвид мениджмънта , който със сигурност е политически, а не конкурсен , с цялото ми уважение към българската авиация и кадрите й, просто винаги имам едно на ум. Със сигурност нямам впредвид секретарки, а директори. При все,че РП е подчинен на директора на РВД.
Spetsnaz
спотър
 
Мнения: 17
Регистриран на: 17 Фев 2016 18:56

Re: ДП "РВД" - подбор за "Ръководител Полети" - предишни под

Мнениеот LBLS_APP » 05 Мар 2016 09:23

За предварителната подготовка и за подбора нямам какво да добавя.
За медицината - досега трябваше да си проверил как стоят нещата с изискванията за зрението при първоначално освидетелстване.
За чужбината - англоезичните държави в ЕС не са безкрайно много, а нищо чудно като вземеш бревета да са намалели.
Това с кулата тактично ще пропусна да го коментирам.
Не разбирам притеснението ти от мениджмънта. Да не би да се опасяваш, че след като минеш обучението успешно, някой ще те уволни ей така, за да ти прави напук?
LBLS_APP
по-спотър
 
Мнения: 123
Регистриран на: 12 Май 2012 09:58

Re: ДП "РВД" - подбор за "Ръководител Полети" - предишни под

Мнениеот Spetsnaz » 06 Мар 2016 02:18

- Медицината съм я минал 2 пъти в авиацията , отдъхнах си.

. Кандидатите за първоначално освидетелстване трябва да са със
зрителна острота за далечни разстояния за всяко око поотделно, както следва:
професионални пилоти = 1,0, и бордни инженери, щурмани, радиооператори =
0,7, на всяко око без корекция и = 1,0 с максимална корекция ± 2,0 D.
Допустимата корекция включва и астигматизъм до 2,0 D.
При кандидати за преосвидетелстване годността се определя при зрителна
острота за далече за: професионални пилоти = 0,4 на всяко око без корекция
и = 1,0 с максимална корекция ± 3,0 D, а за бордни инженери, щурмани,
радиооператори = 0,3 на всяко око без корекция и = 1,0 с максимална корекция
± 4,0 D. Допустимата корекция включва и астигматизъм до 2,0 D (за
професионални пилоти) и до 3,0 D (за всички останали). Разликата в
рефракциите между двете очи не трябва да надвишава 2,0 D (за професионални
пилоти) и 3,0 D (за всички останали).
При необходимост от оптична корекция всички кандидати трябва да имат
резервни очила, като корекцията е в зависимост от диагнозата.
10.4. Кандидатите за освидетелстване трябва да имат нормална зрителна
острота (= 1,0) за близко разстояние със или без корекция.
10.5. Цветоусещането се определя чрез таблицата на Рабкин или Ишихара,
както и с аномалоскоп. Кандидати за първоначално освидетелстване с нарушение
на цветоусещането са негодни. За кандидати за преосвидетелстване годността
се обсъжда.

-Визираш UK,посмъртно не бих отишъл там отново , а и те посмъртно не наемат небританци за административни, военни, авио и други длъжности, даже на места в МИ6 и подобни го има като изискване.

- Нищо не ме притеснява, явявам се. Ще си направя изводите след подбора и ще напиша резултата, живот и здраве.
Инфото за политическите назначения не ме притеснява, а е показателен фактор за състоянието на авиацията и армията на РБ като цяло.
Spetsnaz
спотър
 
Мнения: 17
Регистриран на: 17 Фев 2016 18:56


Re: ДП "РВД" - подбор за "Ръководител Полети" - предишни под

Мнениеот ADS-B » 07 Мар 2016 17:41

Това с политическите назначения не е коректно, защото говорим за оперативни длъжности където се искат сериозни знания и умения и грешките могат да са фатални. Да не говорим, че над 80% от кандидатите отпадат още в началото на подбора за РП при положение, че фунията е широко отворена, представете си колко реално биват наети след преминато успешно обучение.... За останалите оперативни длъжности също подборите са от по няколко кръга и на доста високо ниво. Нека всеки който има желание да се пробва и да се увери от първо лице.
ADS-B
супер спотър
 
Мнения: 509
Регистриран на: 17 Дек 2003 11:13



Re: ДП "РВД" - подбор за "Ръководител Полети" - предишни под

Мнениеот ADS-B » 08 Мар 2016 10:18

ADS-B
супер спотър
 
Мнения: 509
Регистриран на: 17 Дек 2003 11:13


Re: ДП "РВД" - подбор за "Ръководител Полети" - предишни под

Мнениеот LBLS_APP » 08 Мар 2016 15:17

Предлагам да започнеш търсенето на истината с уточняване на съкращенията РП и РВД.
LBLS_APP
по-спотър
 
Мнения: 123
Регистриран на: 12 Май 2012 09:58

Re: ДП "РВД" - подбор за "Ръководител Полети" - предишни под

Мнениеот Spetsnaz » 08 Мар 2016 15:59

Държавно предприятие „Ръководство на въздушното движение“ (ДП РВД).

Работните места на РП са три – кула, подход и контрол. „Кула“ обслужва самолетите непосредствено преди кацане, на самото летище и веднага след излитане. Работно място „Подход“ насочва летателните средства при подход за кацане, а „Контрол“ управлява прелитащият над страната ни транзитен трафик.
Spetsnaz
спотър
 
Мнения: 17
Регистриран на: 17 Фев 2016 18:56

Re: ДП "РВД" - подбор за "Ръководител Полети" - предишни под

Мнениеот LBLS_APP » 08 Мар 2016 16:23

Е, вече си разбрал какви глупости си написал в предния пост. Радвам се, че помогнах в повишаването на общата ти култура ;)
LBLS_APP
по-спотър
 
Мнения: 123
Регистриран на: 12 Май 2012 09:58

Re: ДП "РВД" - подбор за "Ръководител Полети" - предишни под

Мнениеот Samito » 08 Мар 2016 23:52

Колега, повечето така тръгват, а именно при неуспех обвиняват корумпираното РВД, масоните, рептилите и т.н., защото те няма как да не стават за РП, просто системата не им позволява
Samito
спотър
 
Мнения: 65
Регистриран на: 18 Фев 2015 17:16


Re: ДП "РВД" - подбор за "Ръководител Полети" - предишни под

Мнениеот Vania » 09 Мар 2016 19:04

И за да се спрат спекулациите ( съвпадение на имена - баща, дъщеря и т.н.), защо след като се твърди, че всичко е кристално чисто при подборите, не се публикуват имената на участниците, класирали се до етап обучение? Държавна тайна ли е?
Vania
спотър
 
Мнения: 35
Регистриран на: 09 Ное 2015 16:26

ПредишнаСледваща

Назад към Ръководство Въздушно Движение

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта

cron