Нямаше нищо особено освен дългите опашки за оръжеен контрол в Гатуик и лошото време в двата края на полетите, както и по целите маршрути. На кацане в Гатуик дори си признавам се поуплаших -- самолетът се тресеше яко в тъмен облак и излезе под облаците едва в последните 20-30 секунди преди опирането. Кюляфът показваше 15 възела кос вятър, направо 90 градуса спрямо писта 26L. Оцеляхме, де -- благодарение на двамата стари вълка в предната канцелария!
Това е самолетът в 0930 ч. на 10 септември, видян от наблюдателницата на върха на Аерогара Юг.
Ето и самата "наблюдателница". Доскоро тук имаше и кътче на пушача...
Това е главната чакалня на претъпканата Аерогара Юг
Предварителният старт за до Кат. ІІ на писта 06R...
... и изпълнителният старт. За по-голяма гъвкавост РВД насочва опашките излитащи самолети към два различни сектора, от всеки от които може да се стартира еднакво безопасно
Ето я Кулата...
... стоянките за самоманеврени самолети...
... Аерогара Юг...
и пак същата аерогара. Допреди десетина минути бях там.
Три четвърти по-късно сме някъде над Кобленц.
(Май) водопречиствателна станция някъде между Банкя и София
Над Западния парк
Квартал Захарна фабрика
Опълченска и Сливница
Ботев и Сливница
Раковска и Сливница
Сточна гара
Герена
и накрая -- Ботевградското шосе.
---
Сега е 28 октомври и...
... на Портал В6 чака старичък боинг
времето по целия маршрут е скверно, но сегиз-тогиз има по малко екшън. Това е А320 на... ъъ-ъ... така и не ми стана ясно кой...
Ето ни и на портала в Аерогара Юг на Гатуик.
И на път към центъра на Лондон.