Страница 1 от 1

ARN-PRG-SOF с CSA

МнениеПубликувано на: 15 Юни 2007 22:49
от jollyroger
Директен полет от Стокхолм до София няма и затова трябваше да пътувам с чехите през Прага. Номерата на полетите са както следва:
ARN-PRG OK 0491
PRG-SOF OK 0854
Притигнах на термимнал 5 на Арланда след около час и 15 минути с flygbussarna от Stockholm Cityterminalen. Чекинът трябваше да отвори след около 15 мин. Наредих се и минах един от първите. Така имах повече време да се поразходя. Отидох да разгледам Sky city и да направя някое и друго кадро.
Започваме със Sterling B737

Следва един B744 на Thai на заден план

Една снимка на Sky City за разнообразие

Продължаваме с MD-80 на Flynordic

Цялостен изглед

Няма как да се разминем без SAS

SAS MD-80 firing up

На входа на Sky City

Леко задръстване

B752 фронтално

Omni Air International петица

Ето го батко... B735

Лично за мен доста интересно, нямах търпение да видя самолета, оказа се B777

B772ER през прозореца на B735

Iberia A320 taxiing

Следващите картинки са докато чакахме и рулирахме
BAE Blue1

Estonian Air

Sterling ticket

Dash 8

Fokker 50

От другата страна на Sky City

Карго терминала - едно Джъмбо и два СААБ-а

След каргото дойде реда и на бизнес самолетите
Започваме не с какво и да е G550 на Procter&Gamble, този самолет лично аз съм го паркирал и зареждал с гориво, ако не ме лъже паметта :)


Citation II (550), този го няма дори на airliners

KingAir B200

Arlanda от птичи поглед

Швеция има 110 000 езера

Хайде една загадка и от мен. Кое е това шведско летище?

Отговорът очаквайте във втората част от пътуването - Прага.
Stay tuned...

МнениеПубликувано на: 15 Юни 2007 23:10
от Апостол

МнениеПубликувано на: 16 Юни 2007 10:28
от Апостол
Между другото знаеш ли дали пистите на Скавста и Арланда имат отопление,за зимния период?
Доколкото знам аз във Финландия са дори повече езерата.
Имам една приятелка в Берген,тя като ми разправя ,те направо си ги дерат откъм цени,с Райън ясно,че е тънко,как беше с чехите?
Стерлин просто ме побъркват с тяхните ливерии,вероятно една от любимите ми компании в това отношение.

МнениеПубликувано на: 16 Юни 2007 15:13
от pepsii

МнениеПубликувано на: 16 Юни 2007 21:58
от jollyroger
Втората част от пътуването не предложи кой знае какви интересни възможности.
Започваме с едно кадро на облаците при снишаването от 37000ft. Имаше гръмотовична буря над Прага и самолетът направи слалом между облаците за да я избегне.

Вече кацнахме, на перона се виждаха нареди ATR-и

Един побратим taxiing

Преди да се кача на автобуса успях да щракна две каки, които чистят самолетите. Изглеждат доста изморени към края на работния ден, а и жегата ги тормозеше. Обраха ми точките

Една бърза снимка след слизане от буса

Интересен макет между B и C

Мотах се около час насам натам. Ето и резултата
Easyjet

Lufthansa

Корейците ме изненадоха с A333

SkyEurope taking off

BMIbaby

Някои ги е страх да летят; в една от тоалетните

Ето го и моя самолет B734

Cirrus

Интересна боя


Наистина много 737 на едно място.
Излитането мина нормално за разлика от приземяването в София. Направо ни изсипа като чувал с картофи но доста бързо успя да укроти машината.
Снимки от нашето летище няма. Не представлява голям интерес лично за мен. Виждаха се кабелите захранващи светлините на рульожките, които така или иначе не работеха. Автобусът ни закара до новия терминал. След 20-25 мин завъртяха багажите. Австрийците кацнаха точно 5 мин след нас, чакаха още 5 мин за багажа и успяха да си тръгнат преди нас. Логика никаква при положение че бяхме не повече от 30-40 човека от Прага.

Така моето пътуване завърши в 2315, а започна в 0600 (от врата до врата). Датата е 9 юни 2007г
Надявам се да сте прочели "репортажа" с кеф. :)

МнениеПубликувано на: 17 Юни 2007 03:25
от Делян
интересен блог! по снимките виждам, че в Прага са отворили терминала които го строяха в последните няколко години. А, корейците дори летят с 747 до там. Поне първият им полет беше с 747.